    From: Myszkin <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Date: Wed, 24 Jun 2009 12:43:20 -0700 (PDT)

    On 24 Cze, 20:36, stebi <m...@n...pl> wrote:
    > Przegrasz w sądzie. Za błędy się płaci. Jakby można było anulować
    > mandaty na "zmęczenie" to nikt by ich nie dostawał.
    > Zostaje Ci tylko zapłacić.

    To bardzo Ciekawe co piszesz! jest wiele takich sytuacji naprawdę
    krzywdzących ludzi, z których krwiopijcza RENOMA zdarła pieniądze!
    Jest tez wystarczająco wielu ZUPEŁNYCH, kombinujących gapowiczów! Jest
    ich wystarczajaco duzo by RENOMIE sie dobrze wiodło! Sądy są chyba po
    to by dociekać PRAWDY! Przeprosiłem - skasowałem na miescu cały bilet!
    Mało tego! Żeby udowodnić, że nie kombinuję i nie jestem gapowiczem,
    pokazałem im bilet na kolejkę, z której wczesniej się przesiadłem do
    autobusu - bilet za 6,80 zł. Czy tłumacząc to wszystko w sądzie,
    pokazując te bilety, bilet na kolejkę, będe musiał zapłacić tym
    cwaniakom? Są rózne sytuacje ale ta jest chyba zupełnie prosta! Tylko
    ostatni idiota skasowałby bilet za 0,25 zł, licząc, że przekona
    kanarów! WSZYSTCY wiedzą, że z nimi nie ma dyskusji więc równie dobrze
    mozna nie kasować biletu WCALE bo wyjdzie na to samo! Mi nie chodzi o
    nich - bo to są DRANIE i mogę się odwoływać jak do ściany, oni zapłacą
    za podłość bo niestety jest tak, że zło, ktore człowiek czyni drugiemu
    wraca do niego! Mi chodzi o szansę wygrania tego w sądzie, gdzie
    opowiem w szczegółach to co Wam! No nie wierze, że wszystko upadło juz
    tak nisko! ZAWSZE KASUJĘ bilety! Po co miłabym sie bawic w takie
    bzdury, a potem biegać po sądach odwoływać się? Dla głupich 2,50 zł?
    Ludzkość upada na dno - morale już nie istnieją - wszyscy chcą sie
    tylko nachapać, okrasć innych, a RENOMA to spółka przestępcza pod
    płaszczykiem prawa - podpłacają komu trzeba i sa BEZKARNI! Przeciez to
    logiczne - taki jest świat! Teraz się wszedzie gada o końcu świata w
    2012, w mediach nagłosnione to na maxa... niech walnie wreszcie to
    wszystko. Sorry ludzie, ale mam jeszcze inne osobiste problemy i
    jestem zdołowany - dodatkowow pare dni temu wybuliłem tysiaka za
    lakiernika bo mi jakis patafina na parkingu bok samochodu skasował.
    Mam dość! Jeszcze te gnoje z renomy!