  • 11. Data: 2009-06-24 21:17:01
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Johnson <j...@n...pl> napisali:
    > Raczej nie masz. Przecież w końcu nie zapłaciłeś tyle ile potrzeba.

    Zaplacil.

  • 12. Data: 2009-06-24 21:22:40
    Od: r...@m...com

    > To bardzo Ciekawe co piszesz! jest wiele takich sytuacji naprawdę
    > krzywdzących ludzi, z których krwiopijcza RENOMA zdarła pieniądze!

    To wina przewoźnika, i systemu biletowego.

    W Anglii kupuje się bus-pass, pokazuje kierowcy przy wchodzeniu do autobusu, i
    nie ma żadnej renomy, poza tym w autobusach w ktorych wschodzi sie tyłem jest
    kontroler u ktorego mozna kupic bilet za normalna cenę, a kara za jazdę bez
    biletu wynosi całe... 5 funtów.

    Proponuję nie korzystać z usług komunikacji publicznej i tyle.

  • 13. Data: 2009-06-24 21:35:12
    Od: r...@m...com

    > <r...@m...com> wrote
    >
    > No straszne rzeczy się dzieją, nie? Żądają kasowania biletów o właściwym
    > nominale (opłacenia przejazdu)...

    Chodzi manipulowanie systemem biletowym i taryfowym tak, by ludzie się
    pogublili w ulgach, taryfie i przepisach, by płacili kary za jazdę bez ważnego
    biletu i generowali dodatkowy przychód przewoźnikowi.
    To samo dotyczy PKP.

    W krajach Europy Zachodniej takie coś było by nie do pomyślenia.

    > Co za nieludzkie zasady, lepiej stanąć w
    > korku na swoich kółkach i smrodzić wszystkim do okoła spalinami...

    Przynajmniej swoich, nie musisz znosić obecności renomy, kieszonkowców i innej
    chołoty.

  • 14. Data: 2009-06-24 22:10:30
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > Zaplacil.

    Nie w tym czasie kiedy należy to zrobić

  • 15. Data: 2009-06-25 00:07:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Zaplacil.

    za poźno.

  • 16. Data: 2009-06-25 00:08:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

  • 17. Data: 2009-06-25 00:11:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Myszkin wrote:

    > To bardzo Ciekawe co piszesz! jest wiele takich sytuacji naprawdę
    > krzywdzących ludzi, z których krwiopijcza RENOMA zdarła pieniądze!

    Weź wyluzuj.
    Przyjmij do wiadomości, że zapłaciłeś za własne gapiostwo i tyle.
    Tyle ono kosztuje i nic nie poradzisz.

    Szarapnie się dalej skończy się tym, że zapłacisz jeszcze więcej.
    I nie licz na to, że jak nie zapłacisz teraz to sprawa wyschnie.
    Za dwa - trzy lata dostaniesz do zapłaty kwotę trzy razy wyższą.

  • 18. Data: 2009-06-25 00:14:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    r...@m...com wrote:

    > I tu błąd.

    Wątpliwe

    > Nie dawałbym żadnego dokumentu tożsamości, niech wzywają policję.

    I wezwaliby. Albo podjechali autobusem na najblizszy komisariat.
    oczywiscie rachunek za tą wycieczkę dostałby do zapłaty oddzielnie.

    > Policji wytłumaczyłbym na spokojnie to co im tłumaczyłeś.

    I policji by to zwisało. Ich zadaniem byłoby tylko przekazanie danych
    personlanych delikwenta. Po czym by się grzecznie pożegnali.

    > Nigdy nie należy się śpieszyć z wręczeniem dowodu.

    Nigdy to nie należy dawać rad, które są głupie z zasady i mogą kosztować
    jescze więcej.

  • 19. Data: 2009-06-25 03:59:15
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Przede wszystkim się uspokój, każdemu się zdarza popełnić bład, ale prawo
    jest po ich stronie, kto nie zapłaci w pełnej wysokości ten podlega opłacie
    dodatkowej i tyle. To nie jest mandat, tylko opłata dodatkowa, nie czuj się
    więc zbyt skrzywdzonym, nie odebrali Ci praw publicznych;)
    Kontrolerzy zachowali się profesjonalnie, opisując wszystko jak było w
    protokole, a więc zostawiając ślady do ewentualnych reklamacji.
    Nie ważne czy Ci uwierzyli czy nie, ich praca nie polega na tym, nie mają
    obowiązku odstępować od czynności, jak się im wydaje, że ktoś mówi prawdę,
    nawet nie powinni, bo sami mogą się narazić.

  • 20. Data: 2009-06-25 03:59:56
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "games" <g...@g...home.pl> wrote
    > Olej ten niby mandat cieplym moczem nic ci nie moga zrobic !

    Mogą, choć może im się nie chcieć.