    From: Myszkin <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Date: Wed, 24 Jun 2009 11:20:00 -0700 (PDT)

    Błagam POMOŻCIE! Żadko jeżdżę autobusami i dziś akurat się zdarzyło.
    Wracałem z pracy - jestem zmęczony i niewyspany. Ostatnio wprowadzili
    w 3-mieście nowe bilety za 2,50 zł. Jakiś czas temu facet w kiosku
    miał tylko bilety po 0,25 zł i 0,50 zł - kupiłem troche takich i
    tatkich. Dziś przez zmeczenie wsiadając do autobusu pomyliłem się i
    skazowałem tą 1/10 ceny biletu całego czyli za 0,25 zł. Natychmiast
    kontrola. Tłumaczyłem baranom, prosiłem o zrozumienie, że się po
    prostu pomyliłem - NIC - jak do ściany! Wyjąłem bilet za 2,50,
    skasowałem go przy nich! Mówiłem: "proszę was, zrozumcie - wracam z
    pracy, jestem zmęczony, te nowe bilety wprowadzają w błąd" POMYLIŁEM
    się - nie jeżdżę na gapę więdząc jak to z wami jest". Kto byłby na
    tyle głupi by kasować bilet za 0,25 i liczyć na to, że RENOMA uwierzy,
    że to POMYŁKA? Równie dobrze mógłbym go wcale nie kasować! Oczywiście
    obstawili wyjścia więc dałem im dowód - wiadomo, że wezwali by
    Policję, a Policja zawsze trzyma ich stronę więc nic bym nie wskurał.
    Wypisali ten swój kwit na 153 zł i po moich STANOWCZCH wyjaśnieniach i
    prośbach powiedzieli mi, że wierzą mi, że się pomyliłem ale kwit
    wystawić muszą, a u nich w dziale REKLAMACJI opowiem wszystko i kwit
    zostanie na pewno anulowany. Ten, który wystawiał kwit dopisal tam, że
    "pasażer oswiadczył, że się pomylił kasując bilet z 0,25 zł i że
    skasowal po chwili bilet za 2,50 zł" Teraz wiem, że ścimniali byle
    tylko wypisać kwit. Natychmiast pod domem wsiadłem w samochód i
    pojechałem do tego ich działu reklamacji. Tam przyjął mnie kierownik
    działu reklamacji, wyjaśniłem mu wszystko - opisałem sytuację
    łopatologicznie! Ale po chwili zorientowałem się z jakim typem
    człowieka mam doczynienia! On WIEDZIAŁ, że mówię prawdę - bo kiedy się
    ściemnia człowiek zachowuje się inaczej - ale tu on sam wyczuł mnie,
    że czuje sie skrzywdzony tą sytuacją - a czuję się! On to wyczuł i
    kanary wiedziały! Zastanawiam się dokąd ten swiat zmierza?
    Oświadczyłem, że skoro tak to będę szukał sprawiedliwości w sądzie -
    najmniej go to nie wzruszyło - jakby był PEWIEN, że nie wygram tej
    sprawy. Czy naprawdę nie mam szans? Czy wszyscy są zaprzedani, a
    sędziowie skorumpowani? Słyszałem i czytałem, że w sprawie kwitów z
    Renomy, sądy wydają nakazy zapłaty zaocznie, nawet nie rozpatrując
    przypadku! Bardzo porszę! Poradźcie - jak mogę walczyć o
    sprawiedliwość? Co mogę zrobić! Nie zapłacę im! Nie mam siły i ochoty
    bawić się w takie szczeniactwa by nie kasować biletu - jestem na to za
    stary - chce żyć spokojnie. To był pech! Czy mam szansę na wygranie w
    sądzie? Mam te bilety, mam kwit, na którym kanar krótko opisał moje
    wyjasnienia i widział, że mam bilety w portfelu, jak też widział tam
    kilka setek, że mam pieniądze przy sobie. Czy naprawdę nie mogę liczyć
    na to, że sąd da mi wiarę? Czy świat już się stoczył na samodno?