  • 1. Data: 2009-06-24 16:23:25
    Temat: Niezgodność towaru z umową - przechodzenie praw
    Od: "Valamarth" <v...@N...o2.pl>

    Witam,
    Mam takie pytanie - czy kupując na allegro telefon komórkowy (jako osoba
    fizyczna od innej osoby fizycznej) od "pierwszego własciciela", który kupił
    go (mniej niż 2 lata temu) od operatora podpisując umowę, mam prawo, w
    przypadku popsucia się urządzenia, domagać się naprawy/wymiany od operatora,
    który "oryginalnie" ten telefon sprzedał, czy też może to prawo nie
    "przechodzi" na kolejnych właścicieli i zostaje mi tylko gwarancja
    producenta?

    Koszmarne zdanie mi wyszło, ale mam nadzieję, że chociaż w miarę
    zrozumiałe...

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2009-06-26 09:08:29
    Od: "kuba " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Valamarth <v...@N...o2.pl> napisał(a):

> [...]
    > który "oryginalnie" ten telefon sprzedał, czy też może to prawo nie
    > "przechodzi" na kolejnych właścicieli i zostaje mi tylko gwarancja

    Nie przechodzi.

    pozdrawiam
    kuba