    From: r...@m...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Date: Wed, 24 Jun 2009 21:19:11 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Błagam POMOŻCIE! Żadko jeżdżę autobusami i dziś akurat się zdarzyło.
    > Wracałem z pracy - jestem zmęczony i niewyspany. Ostatnio wprowadzili
    > w 3-mieście nowe bilety za 2,50 zł. Jakiś czas temu facet w kiosku
    > miał tylko bilety po 0,25 zł i 0,50 zł - kupiłem troche takich i
    > tatkich. Dziś przez zmeczenie wsiadając do autobusu pomyliłem się  i
    > skazowałem tą 1/10 ceny biletu całego czyli za 0,25 zł. Natychmiast
    > kontrola. Tłumaczyłem baranom, prosiłem o zrozumienie, że się po
    > prostu pomyliłem - NIC - jak do ściany! Wyjąłem bilet za 2,50,
> [...]

    I dziwię się ze ludzie jeszcze chcą się tłuc tymi śmierdzącymi autobusami...

    Same bydło tam jezdzi, juz 2 pobicia ostatnio były, w tym jedno z użyciem noża
    w Warszawie, co chwila się słyszy o złodziejach pod szyldem "kanar", jezdzą te
    stare zostawiające chmury czarnego dymu przy ruszaniu z miejsca i pamiętające
    jeszcze czasy Gierka i Gomułki ikarusy, a jazda nimi przyprawia o nudności i
    wymioty.

    Prędkość komunikacyjna miejskich komunikacji autobusowych w Polsce to zaledwie
    20 km/h!

    Ludzie! szybciej dojedziecie już nawet rowerem!

    Bezpiecznie, komfortowo, bez chołoty, chuligaństwa, renomy, brudasów, pijaków
    i innych nieprzyjemności.

    A zrobenie prawa jazdy, zakup i utrzymanie samochodu to dla pracującego
    człowieka też nie jest jakiś mega wydatek.