  • 1. Data: 2009-06-24 15:38:57
    Temat: Nieuczciwy sprzedawca
    Od: "m...@g...pl" <m...@g...pl>

    Witam.

    W sierpniu 2008 kupiłem kilka produktów w pewnej firmie. Załatwialismy
    wszystko przez gg lub mail. Firma wysyłała proformy, ja płaciłęm,
    dostawałem pocztą sprzęt....

    Wszystko było ok do następnych zakupów.
    W 2009 w styczniu kupiłem akcesoria swiatłowodowe. Zalatwialismy
    wszystko tak samo przez gg i mail. Firma wysłała proforme (okolo 1200
    zł) ja wpłaciłem i czekalem na towar.

    Do dzis go nie otrzymałem. Pisałem w lutym na mail i gg ale zostawałem
    zawsze jakoś zbyty. Np tym że paczka nie doszła itp. W marcu przestali
    odpowiadać na gg i mailu. Probowałem kilkakrotnie dzwonić, ale tel jest
    wyłączony.
    Dysponuje tylko potwierdzeniem z banku że przelew wyszedł. Nie mam ani
    proformy ani rozmów z gg, maila też nie. Miałem awarie komputera w marcu
    i wszystko przepadło.

    Czy da się coś z tym zrobić??

    dzieki z gory

  • 2. Data: 2009-06-25 10:55:42
    Temat: Re: Nieuczciwy sprzedawca
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    m...@g...pl wrote:

    > Dysponuje tylko potwierdzeniem z banku że przelew wyszedł. Nie mam ani
    > proformy ani rozmów z gg, maila też nie. Miałem awarie komputera w marcu
> [...]

    Sprawa cywilna o bezpodstawne wzbogacenie sie. Wnioskujesz o zwrot kasy.