  • 511. Data: 2021-03-22 21:33:56
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.03.2021 o 21:05, J.F. pisze:

    > A co ciekawe ... po paru latach obywatel sie okaze zasluzonym
    > dzialaczem, a policjant ... obetnie mu sie emeryture

    I nawet zgodnie z prawem. Wystarczy lecieć w chuja, że nie za karę a
    normalnie tak wyszło;)

    --
    Shrek

  • 512. Data: 2021-03-22 22:59:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.03.2021 o 21:05, J.F. pisze:
    > Albo i nie drastyczny - nie zawsze sie trafi na slabe Julki

    To jest bardzo mądra i celna uwaga. Z tym, że nie wiem, na ile sobie
    zdajesz sprawę ze złożoności problemu i tej mądrości swojej uwagi. Cały
    system prawa i organów siłowych jest pomyślany w ten sposób, że one
    muszą być silniejsze od obywatela. Z założenia. Oczywiście gdzieś tam z
    zaskoczenia może być inaczej, ale jest to stan chwilowy.

    Pomysł, by obywatel siłą wymuszał na organach swoje prawa jest kiepski w
    samym założeniu. To zawsze kończy się nieszczęściem. Wcześniej, czy
    później. Dopiero musi ktoś zginąć, by ludzie ogarnęli, że nie tędy droga
    prowadzi.

    Pomysł, by obywatel siłą wymuszał swoje prawo do niewylegitymowania go
    pewnie wiele razy się powiedzie, ale nie dlatego, ze Policja nie ma sił
    i środków do "spacyfikowania" legitymowanego, tylko, że wielu
    policjantów po prostu "odpuści". Ale jak powód będzie poważny, a
    policjant zdeterminowany i trafi na zdeterminowanego miłośnika wolności
    ludu, to nikt nie przewidzi, jak się to skończy. Osobiście zalecam
    ostrożność.

    Przyczyn legitymowania uczestnika demonstracji może być masa. Nie będę
    się upierał, że za każdym razem jest to kryształowo czyste posunięcie,
    ale za o wiele rozsądniejsze uważam żądanie zbadania legalności
    legitymowania, niż wdawanie się w bijatykę z legitymującym.

    --
    Robert Tomasik

  • 513. Data: 2021-03-23 05:40:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > muszą być silniejsze od obywatela. Z założenia. Oczywiście gdzieś tam z
    > zaskoczenia może być inaczej, ale jest to stan chwilowy.

    A drugą stroną tego medalu jest, że organy działają zgodnie z prawem a
    nie wymyślał powody z dupy żeby prześladować obywateli.

> [...]
    > ale za o wiele rozsądniejsze uważam żądanie zbadania legalności
    > legitymowania, niż wdawanie się w bijatykę z legitymującym.

    Przecież policja ma w dupie czy to legalne czy nie. Kto ich ukarze?

    --
    Shrek

  • 514. Data: 2021-03-23 09:25:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >muszą być silniejsze od obywatela. Z założenia. Oczywiście gdzieś tam
    >zaskoczenia może być inaczej, ale jest to stan chwilowy.

    Robercie - czasy ci sie nie pomylily?
    Ilu tych policjantow jest - 100 tys. A ilu obywateli? 38 mln.

    Wiec organ silowy moze byc silniejszy od jednego obywatela, od 10, ale
    musi uwazac, bo ogolnie jest znacznie slabszy.
    I tak musze przyznac, ze dobrze sobie radza, i od kiboli wpierdol nie
    dostali :-)

> [...]
    >samym założeniu. To zawsze kończy się nieszczęściem. Wcześniej, czy
    >później. Dopiero musi ktoś zginąć, by ludzie ogarnęli, że nie tędy

    Zaraz zaraz - bo ja tu znow widze jakies komunistyczne myslenie.
    Obywatel ma jakies prawa ... to czemu organisci nie przestrzegaja ?

    Zle sie skonczy ... no to obywatel umrze, organ wyplaci odszkodowanie,
    a organisci pojda siedziec.
    I nastepni sie naucza.
    Ale zeby tak nie bylo ... to moze trzeba od poczatku reagowac - chocby
    od tego, czemu organ nie nosi imiennika.

> [...]
    >sił
    >i środków do "spacyfikowania" legitymowanego, tylko, że wielu

    Bo za nieodpuszczenie ... wywalenie ze sluzby ?

> [...]
    >wolności
    >ludu, to nikt nie przewidzi, jak się to skończy. Osobiście zalecam

    Co nie znaczy, ze bedziemy tolerowac policjantow bijacych obywateli
    bez powodu.
    Wiadomo - wladza musi trzymac sie razem, ale na szczescie jeszcze mamy
    wybory - nie teraz, to za 4 lata ...

> [...]
    >ale za o wiele rozsądniejsze uważam żądanie zbadania legalności
    >legitymowania, niż wdawanie się w bijatykę z legitymującym.

    No to żądasz i slyszysz "eeee, co ... prosze wykonywac moje
    polecenia".

    Musicie po prostu przeczytac dalej ustawe, policjant ma prawo do
    legitymowania, gdy ....

    J.

  • 515. Data: 2021-03-23 10:13:45
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

> [...]
    > muszą być silniejsze od obywatela. Z założenia. Oczywiście gdzieś tam z
    > zaskoczenia może być inaczej, ale jest to stan chwilowy.

    Pierdolenie godne ubeka.
    Organy maja być silniejsze od przestępców.
    Nie od obywateli.

    Pozdrawiam

  • 516. Data: 2021-03-23 10:27:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Pierdolenie godne ubeka.
    >Organy maja być silniejsze od przestępców.
    >Nie od obywateli.

    Jak obywatel podnosi reke na wladze, to sie staje przestepca i wladza
    mu te reke utnie :-P

    J.

  • 517. Data: 2021-03-23 11:12:36
    Od: Kviat

> [...]
    > samym założeniu. To zawsze kończy się nieszczęściem. Wcześniej, czy
    > później. Dopiero musi ktoś zginąć, by ludzie ogarnęli, że nie tędy droga

    Za to pomysł żeby siłowe organy łamały prawa obywateli jest zajebisty.
    Dopiero musi ktoś zginąć, by siłowe organa ogarnęły, że nie tędy droga
    prowadzi? A nie, zaraz, można obywatela po cywilnemu napierdalać pałą
    teleskopową, połamać ręce, spryskać gazem i zakuć w kajdanki. I nadal
    nie ogarnąć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 518. Data: 2021-03-23 12:01:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2021-03-21 o 07:23, Shrek pisze:

    >O zbiegowisko.
    >Umundurowani bandyci twierdzili że stojąc z innymi i przyglądając się
    >popełniasz przestępstwo lub co najmniej wykroczenie.

    Ale zbiegowisko nadal jest w KK ...

    J.

  • 519. Data: 2021-03-23 12:03:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 21.03.2021 o 02:57, Marcin Debowski pisze:

    >Oni tego nie robią z nudów, tylko w ramach prowadzonych czynności. Z
    >nudów yłoby, jakbo po godzinach policjant biegał i ładne dziewczyny
    >legitymował.

    A jakby ladne dziewczyny legitymowal w czasie sluzbowym ?

    >Osobiście uważam je za kiepski pomysł, bowiem robimy sobie problem
    >taktyczny w miejscu, gdzie sytuacja jest i tak poważnie zaogniona. I
    >zupełnie niepotrzebnie, bo ustalenie aktywistów można spokojnie
    >przeprowadzić w inny sposób. Ale tu nie chodzi o to, co ja sądzę
    >przecież.

    Bo przeciez chodzi o to, aby uczestnikow jakos nastraszyc.

    A czy policjant ma do tego prawo?
    Wiec mamy przekroczenie uprawnien :-P

    J.

  • 520. Data: 2021-03-23 12:27:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 23.03.2021 o 12:03, J.F. napisał:

    > Bo przeciez chodzi o to, aby uczestnikow jakos nastraszyc.
    >
    > A czy policjant ma do tego prawo?
    > Wiec mamy przekroczenie uprawnien :-P

    i przestępstwo bo to już kodeks karny...

    --
    http://zrzeda.pl