  • 1. Data: 2018-04-20 07:33:21
    Temat: Badanie erekcji
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://wiadomosci.wp.pl/piotr-t-zbadany-przez-biegl
    ych-pokazywali-mu-zdjecia-porno-6242841734276737a

    "Badanie polega na założeniu na penisa podejrzanego specjalnego krążka i
    okazywaniu mu zdjęć i filmów pornograficznych z udziałem nieletnich. "

    Ktoś się kurwa na łby z AZSdziennikiem pozamieniał, czy w nocy
    przegłosowali, że od jutra Polska to stan umysłu na równi z Rosją?

    Shrek

  • 2. Data: 2018-04-20 08:34:32
    Temat: Re: Badanie erekcji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Apr 2018 07:33:21 +0200, Shrek napisał(a):
> [...]

    > Ktoś się kurwa na łby z AZSdziennikiem pozamieniał, czy w nocy
    > przegłosowali, że od jutra Polska to stan umysłu na równi z Rosją?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pletyzmograf_pr%C4%85c
    iowy

    Cos z Rosja ma wspolnego, ale niezbyt wiele.

    Tylko ... skad u policjantow pornografia dziecieca :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-04-20 09:36:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    iowy

    > Cos z Rosja ma wspolnego, ale niezbyt wiele.
    >
    > Tylko ... skad u policjantow pornografia dziecieca :-)

    Od oskarżonego przecież :)

    Mnie to bardziej ciekawi, czy jeśli oskarżony okaże się niewinny to
    zmuszanie go do oglądania jakiejkolwiek pornografii nie jest czynem
    zabronionym. No chyba, że się dobrowolnie temu wszystkiemu poddał. Co o
    tyle miałoby to sens, że jakby przeszedł test to jest to dosc mocny
    punkt dla niego. A znowu jak się okaże, że reaguje to na dobrą sprawę
    nic nie znaczy. Przecież nie jest zabronione bycie pedofilem.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2018-04-20 10:31:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://en.wikipedia.org/wiki/Penile_plethysmograph

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2018-04-20 10:55:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-20, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    ych-pokazywali-mu-zdjecia-porno-6242841734276737a

    > https://en.wikipedia.org/wiki/Penile_plethysmograph

    Nie, żebym wierzył w naukową skuteczność tej metody ale z cytatem to Ci
    coś chyba nie wyszło bo przecież tu nie chodzi o relacje kazirodcze. To
    mimo wszystko jakby zdziebko inna kategoria.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2018-04-20 11:03:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2018-04-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    ych-pokazywali-mu-zdjecia-porno-6242841734276737a
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Pletyzmograf_pr%C4%85c
    iowy

    >Od oskarżonego przecież :)

    No tak, to ma sens.

    >Mnie to bardziej ciekawi, czy jeśli oskarżony okaże się niewinny to
    >zmuszanie go do oglądania jakiejkolwiek pornografii nie jest czynem
    >zabronionym.

    Ale to przeciez jego wlasne zbiory :-)

    > A znowu jak się okaże, że reaguje to na dobrą sprawę
    >nic nie znaczy. Przecież nie jest zabronione bycie pedofilem.

    Zalezy co pokaza - dobrze rozwinieta 13-latka, to moze i mnie
    podniesie :-)

    J.

  • 7. Data: 2018-04-20 11:25:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No tak, to ma sens.

    > Ale to przeciez jego wlasne zbiory :-)

    On chyba coś gadał, że to nie jego.

    > Zalezy co pokaza - dobrze rozwinieta 13-latka, to moze i mnie
    > podniesie :-)

    No właśnie. Ale pewnie miał kupę rzeczy z małymi dziećmi bo inaczej test
    byłby o kant d.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2018-04-20 11:27:26
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > coś chyba nie wyszło bo przecież tu nie chodzi o relacje kazirodcze. To
    > mimo wszystko jakby zdziebko inna kategoria.

    Kategoria niby inna ale jeśli test jest o kant dupy potłuc w tej
    kategorii to sądy się powinny ostro namęczyć uzasadniając dlaczego
    w innej jest bardzo wartościową procesowo metodą.

    Może facet się nie podnieca pornografią dziecięcą ale ją ogląda bo jest
    masochistą? Może się facet podnieca pornografią dziecięcą ale jej nie
    ogląda bo jest masochistą? ;-)

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2018-04-20 11:45:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-20, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Może facet się nie podnieca pornografią dziecięcą ale ją ogląda bo jest
    > masochistą? Może się facet podnieca pornografią dziecięcą ale jej nie

    No, może się jeszcze okazać pełnozakresowym impotentem :)

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2018-04-20 12:47:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2018-04-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No tak, to ma sens.

    >On chyba coś gadał, że to nie jego.

    zakladam, ze "u niego" znalezione.
    No i zeby powiedziec, ze nie jego, to tez musi obejrzec :-)

    J.