  • 11. Data: 2018-04-20 12:56:47
    Temat: Re: Badanie erekcji
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 20.04.2018 o 11:25, Marcin Debowski pisze:

    > On chyba coś gadał, że to nie jego.

    > No właśnie. Ale pewnie miał kupę rzeczy z małymi dziećmi bo inaczej test
    > byłby o kant d.

    Czy naprawdę fakt, że komuś staje na widok obrazu seksu z dziećmi jest
    dowodem na cokolwiek?

    MJ

  • 12. Data: 2018-04-20 13:02:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > zakladam, ze "u niego" znalezione.

    Nie chce mi się gógląc, ale o ile nie pokręciłem to była argumentacja
    wstylu, że w tym mieszkaniu przebywa wiele osób.

    > No i zeby powiedziec, ze nie jego, to tez musi obejrzec :-)

    A Ty masz materiały pedofilskie na swoich pendrajwach, czy musisz
    dopiero obejrzec żeby stwierdzić czy to Twoje? :)

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2018-04-20 13:04:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-20, Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Czy naprawdę fakt, że komuś staje na widok obrazu seksu z dziećmi jest
    > dowodem na cokolwiek?

    W sensie prawnym uprawdopodobniającym winę - nie.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2018-04-20 13:11:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2018-04-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    >A Ty masz materiały pedofilskie na swoich pendrajwach, czy musisz
    >dopiero obejrzec żeby stwierdzić czy to Twoje? :)

    Mowisz, ze powinienem z gory zaprzeczyc, ze zadnych takowych nie
    posiadam ?
    Ale czy to samo z prokuratorem rozumiemy pod tym pojeciem ?
    IMO - nic tu prezentacji nie zastapi.

    Bo moze sie skonczyc jak w innej aferze - w celi skazanego znaleziono
    materialy pedofilskie i szczątki ludzkie.
    szczątki okazaly sie byc zębem, a materialy - zdjeciem samego
    skazanego z okresu niemowlectwa.

    Jeszcze jest kwestia samych pendrajwow - niektore to moglbym
    powiedziec, ze nigdy takich nie mialem, inne ... produkowane w
    milionach egzemplarzy ...

    J.

  • 15. Data: 2018-04-20 13:13:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Czy naprawdę fakt, że komuś staje na widok obrazu seksu z dziećmi
    >jest dowodem na cokolwiek?

    Panu prokuratorowi staje tylko obrzydzenie w glowie, pani sedzinie
    podobnie, wiec mamy dowod na zboczenie oskarzonego :-)

    J.

  • 16. Data: 2018-04-20 13:36:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > materialy pedofilskie i szczątki ludzkie.
    > szczątki okazaly sie byc zębem, a materialy - zdjeciem samego

    Ale co to zmienia, że możecie inaczej rozumieć jakieś pojęcie? Zawsze
    zresztą możesz powiedziec, że nie ma tam nic co rozumiesz przez
    pornografię dziecięcą.

    > Jeszcze jest kwestia samych pendrajwow - niektore to moglbym
    > powiedziec, ze nigdy takich nie mialem, inne ... produkowane w
    > milionach egzemplarzy ...

    Ilość i rodzaj pendrajwów nie ma znaczenia skoro wiesz, że nie masz na
    żadnym z nicj takich materiałów.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2018-04-20 13:55:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2018-04-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale co to zmienia, że możecie inaczej rozumieć jakieś pojęcie? Zawsze
    >zresztą możesz powiedziec, że nie ma tam nic co rozumiesz przez
    >pornografię dziecięcą.

    No to ty mowisz, ze nic takiego nie masz, a prokurator wypelnia
    wniosek o areszt na podstawie mataczenia w sledztwie.
    Bo on wie, ze masz.

    To chyba lepiej uzgodnic poglady.

    >Ilość i rodzaj pendrajwów nie ma znaczenia skoro wiesz, że nie masz
    >na
    >żadnym z nicj takich materiałów.

    Jak mi chca pokazac materialy z pendrajwa, to moge powiedziec, ze to
    nie moj pendrajw bez ogladania tychze materiałow.

    Jesli jednak wyglada jak jeden z moich, to patrz poprzedni akapit.

    J.

  • 18. Data: 2018-04-20 14:40:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No to ty mowisz, ze nic takiego nie masz, a prokurator wypelnia
    > wniosek o areszt na podstawie mataczenia w sledztwie.
    > Bo on wie, ze masz.

    Prokurator i tak każe sprawdzić.

    > To chyba lepiej uzgodnic poglady.

    Jak uzgodnić? Chyba zaakceptowac/zrozumieć/poznać ten prokuratora. A
    pogląd ten będzie kompletnie niezależny od tego jaki jest Twój. Czy też
    chcesz powiedzieć, ok, trzeba to pooglądac razem, jak coś znajdzie to
    może się wybronie?

    > Jak mi chca pokazac materialy z pendrajwa, to moge powiedziec, ze to
    > nie moj pendrajw bez ogladania tychze materiałow.
    >
    > Jesli jednak wyglada jak jeden z moich, to patrz poprzedni akapit.

    Ale po co? A jeśli coś tam znajdą to wtedy i tak zapytają i powiesz, ale
    to nie mój!

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2018-04-20 18:30:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W sensie prawnym uprawdopodobniającym winę - nie.

    Proponuję, zeby dopuścić ten dowód, pod warunkiem przebadania grupy
    kontrolnej - składu wysokiego sądu.

    BTW - przecież pedofilia jako choroba nie jest karana, więc co niby
    takie badanie ma dać? A jak się pani prokurator "zwilży" przy oglądaniu
    mordy greja, to znaczy że jest masochistką? I co z tego niby ma wyniknąć?

    Shrek

  • 20. Data: 2018-04-20 19:06:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 20.04.2018 o 13:04, Marcin Debowski pisze:

> [...]

    >takie badanie ma dać? A jak się pani prokurator "zwilży" przy
    >oglądaniu mordy greja, to znaczy że jest masochistką? I co z tego

    Ale jesli oskarzony mowi, ze te zdjecia, ktorych posiadac nie wolno,
    to nie sa jego,
    to wynik badania moze pomoc podjac sadowi decyzje.

    A w dzisiejszych czasach, moze naprawde nie jego, nawet jak na jego
    komputerze zapisane i w internet serwowane ...

    J.