  • 31. Data: 2018-04-25 07:02:46
    Temat: Re: Badanie erekcji
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.04.2018 o 23:00, J.F. pisze:

    > To nie biora do wojska :-)

    Źle to zrozumiałeś. W sporej cześci pornosów występują nadzy faceci, i
    nie przeszkadza to faktowi, że heteroseksualni mężczyźni to oglądają.
    Nie bez przyjemności:P

    Coś jak baca bimber i gwałt?

    Shrek

  • 32. Data: 2018-04-25 10:47:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Źle to zrozumiałeś. W sporej cześci pornosów występują nadzy faceci,
    >i nie przeszkadza to faktowi, że heteroseksualni mężczyźni to
    >oglądają. Nie bez przyjemności:P

    Zostaw samych nagich facetow i zobacz jak sie bedzie film sprzedawal
    :-)

    >Coś jak baca bimber i gwałt?

    Ale jednego mozesz wykluczyc, i to juz jest cos :-)

    J.

  • 33. Data: 2018-04-25 12:05:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-25, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale jednego mozesz wykluczyc, i to juz jest cos :-)

    No właśnie, że nie.

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2018-04-25 18:00:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2018 o 10:47, J.F. pisze:

    > Ale jednego mozesz wykluczyc, i to juz jest cos :-)

    Średnio, bo nie chodzi o to żeby wykluczyć a potwierdzić.

    Shrek