  • 1. Data: 2021-02-27 14:15:15
    Temat: Konfident +
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jak donoszą media, na wniosek ZUS ma być obowiązek donoszenia przez
    obywatela o tym, kto ma lewe zwolnienie lekarskie. Same promocje
    szykuje nam obecna władza.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2021-02-27 17:24:36
    Temat: Re: Konfident +
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.02.2021 o 14:15, Zbynek Ltd. pisze:
    > Jak donoszą media, na wniosek ZUS ma być obowiązek donoszenia przez
    > obywatela o tym, kto ma lewe zwolnienie lekarskie. Same promocje szykuje
    > nam obecna władza.

    A czy sprecyzowano, po czym ów obywatel ma top poznać i na jakiej
    podstawie kwestionować opinię lekarza?

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-02-27 17:49:58
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > A czy sprecyzowano, po czym ów obywatel ma top poznać i na jakiej
    > podstawie kwestionować opinię lekarza?

    No właśnie, skoro są już znane choroby bezobiawowe.

  • 4. Data: 2021-02-27 17:54:48
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > A czy sprecyzowano, po czym ów obywatel ma top poznać i na jakiej
    > podstawie kwestionować opinię lekarza?

    Nie. Tylko tyle i aż tyle wiadomo:
    https://www.money.pl/gospodarka/projekt-konfident-66
    11684830775425v.html

    Jak ktoś zobaczy, że jego sąsiad na chorobowym pieli ogródek, to
    będzie musiał na niego donieść do ZUS-u. Niewykluczone, że
    niezakapowanie będzie obarczone sankcją karną.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 5. Data: 2021-02-27 18:01:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2021 o 17:54, Zbynek Ltd. pisze:

    > Jak ktoś zobaczy, że jego sąsiad na chorobowym pieli ogródek, to będzie
    > musiał na niego donieść do ZUS-u. Niewykluczone, że niezakapowanie
    > będzie obarczone sankcją karną.

    Głupie pytanie - skąd mam wiedzieć, że sąsiad jest na chorobowym?

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-02-27 19:17:18
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Shrek pisze:

    > Głupie pytanie - skąd mam wiedzieć, że sąsiad jest na chorobowym?

    Nieważne. Widzisz sąsiada pielącego ogródek -> kapujesz do ZUS-u.

  • 7. Data: 2021-02-27 19:19:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Musimy gonić zachód a w tym przypadku Niemców.
    Trzeba TRESOWAĆ jak apele nie pomagają. ;-)
    Dlaczego mam tolerować lewe zwolnienie kogoś kto zaniżając np. swoją
    stawkę godzinową pracuje na tym zwolnieniu i pogarsza moją pozycję
    przetargową w firmie?

    DLACZEGO?

  • 8. Data: 2021-02-27 19:21:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-27-lutego-2021 o 18:01, Shrek pisze:
    > Głupie pytanie - skąd mam wiedzieć, że sąsiad jest na chorobowym?

    I skąd mam wiedzieć że nie leczy w ten sposób "głębokiej depresji"? ;))

  • 9. Data: 2021-02-27 19:23:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Pierdolenie dla pierdolenia.

    Zajmij się czymś pożytecznym. Ogródkiem? ;-)

  • 10. Data: 2021-02-27 19:38:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2021 o 19:17, Andrzej Kłos pisze:

    > Nieważne. Widzisz sąsiada pielącego ogródek -> kapujesz do ZUS-u.

    Genialne - odśnieża chodnik podpierdalasz somsiada do zusu, nie
    oddśnieża do gminy. Ktoś odśnieża chodnik przed somem somsiada -
    podpierdalasz do urzędu skarbowego:p Smosiad ma przejebane - gdzie się
    nie odwróci dupa z tyłu:P

    --
    Shrek