  • 1. Data: 2021-02-28 19:52:20
    Temat: Do chuja co wyciął moje posty
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    Że nazwałem ciebie chujem to się obraziłeś?
    Prawda cie jebła po oczach? :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 2. Data: 2021-03-01 14:47:01
    Temat: Re: Do chuja co wyciął moje posty
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Wiesiaczek <c...@v...pl> wrote:

    > Że nazwałem ciebie chujem to się obraziłeś?
    > Prawda cie jebła po oczach? :)

    Masz przykładowy post, który został wycięty?

    --
    - Kto powiedzial: "Ostroznosci nigdy za wiele!"?
    - Ziec zamykajac na klodke trumne z tesciowa.

  • 3. Data: 2021-03-01 15:02:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2021 19:52:20 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > Że nazwałem ciebie chujem to się obraziłeś?
    > Prawda cie jebła po oczach? :)

    Aby nie przeginasz? Wyciąć posty można po zhakowaniu paru serwerów.
    Sądzisz że ktoś będzie sobie zadawał trud dla twojego postu?
    --
    Jacek
    -I hate haters-