  • 81. Data: 2021-03-07 08:04:07
    Temat: Re: Babcia Kasia na spacerze z psami
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Mieli uważać, żeby nie stawać przed spożywczym? :)

    Raczej bym się zastanowił po ci niby stali przed cukiernią.

    > Tam ich tego łaziło od groma. Widać np. podobną grupę wsiadającą do
    > suki. Wydaje mi się, że jednak przechodzili z tragarzami.

    Udowodnić się nie da, bo zawsze można powiedzieć że z tragarzami. Ale to
    nei była pierwsza ich taka akcjia. Jeżdzili za kodowcami i potem
    tłumaczyli, że to dal ich bezpieczeństwa, jeździli za przyczepą opozycji
    aż jej w dupę wjechali i zamiast przeprosić to dowód zatrzymali za lampę
    którą zbili.

    Powiem tak - skoro policja zaprzeczyła, to znaczy że kłamią:P Sorry nie
    ja kulsonami pracowałem ciężko na taką a nie inną opinię.

    Na przykład do cukierni?

    --
    Shrek

  • 82. Data: 2021-03-07 17:54:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Mieli uważać, żeby nie stawać przed spożywczym? :)

    > Tam ich tego łaziło od groma. Widać np. podobną grupę wsiadającą do
    > suki. Wydaje mi się, że jednak przechodzili z tragarzami.

    > Mi się natomiast nie podoba robienie tego samego co robią i pisiory i
    > kulsony, czyli naciąganie i manipulowanie. Mam nadzieję, że ktoś nie
    > wpadł tu na taki pomysł, bo to co >nas< powinno odróżniać bardziej niż
    > zadeklarowane sympatie do jakiś politycznych formacji to uczciwość.

    Zaczynam mieć wrażenie, że Polską zaczyna rządzić Putin, albo bierze
    wzorce z Putina.

    --
    animka

  • 83. Data: 2021-03-07 19:22:14
    Temat: Re: A policja ma gdzieś nowe obostrzenia antywirusowe...
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Animka napisał(a):

    > Tak horda milicjantów za staruszką łazi, a tam gdzie są potrzebni to
    > nikogo nie ma.

    A gdzie są potrzebni?

    Horda łazi za babcią? Czy babcia wkomponowała się między 2 patrole policji
    regularnie łażące po określonej trasie i nagrała ten "hit"?

    Z tego co widać, babcia ciągle szuka problemów i chyba ma szczęście
    że mieszka w PL.

  • 84. Data: 2021-03-07 22:35:33
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-07 o 19:22, Astralny Rębajło pisze:

    > A gdzie są potrzebni?

    W tej chwili nie napiszę, bo nie mam sił już na to wszystko. Lista
    byłaby długa. Zastanów się sam.

    > Horda łazi za babcią? Czy babcia wkomponowała się między 2 patrole policji
    > regularnie łażące po określonej trasie i nagrała ten "hit"?

    Patrol to się składa z dwóch osób, a nie dziesieciu czy dwudziestu.

    > Z tego co widać, babcia ciągle szuka problemów i chyba ma szczęście
    > że mieszka w PL.

    Ile ona moze mieć lat?
    Jest u siebie i może łazić tam gdzie chce. Może lekarz zalecił jej
    spacery :-)
    Dlaczego łażą za nią? Żeby doprowadzić ją do stanu lękowego?
    Dobrze, że nagrała, że jakaś zgraja za nią chodzi.
    Policjant jest od tego, żeby pomóc obywatelowi, a tu jakaś zgraja
    fałszywych policjantów łazi za nią? Ciekawa jestem czego oni chcą.
    Pewnie się nudzą to łazęgują.

    --
    animka

  • 85. Data: 2021-03-08 01:33:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Raczej bym się zastanowił po ci niby stali przed cukiernią.

    No a po co stali 500m dalej przed jakąś posesją czy innym trawnikiem?

> [...]
    > tłumaczyli, że to dal ich bezpieczeństwa, jeździli za przyczepą opozycji
    > aż jej w dupę wjechali i zamiast przeprosić to dowód zatrzymali za lampę

    I tak ich z setka łaziła po okolicy a zwarty plutonik deptał za
    poszczególnymi działaczami? Nie, że twierdzę, że niemożliwe, ale trochę
    za mocno na zbieg okoliczności to wygląda.

    > Powiem tak - skoro policja zaprzeczyła, to znaczy że kłamią:P Sorry nie
    > ja kulsonami pracowałem ciężko na taką a nie inną opinię.

    A powinni potwierdzić :)

    --
    Marcin

  • 86. Data: 2021-03-08 06:25:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No a po co stali 500m dalej przed jakąś posesją czy innym trawnikiem?

    Bo tam jest trybunał kulinarny.

    > I tak ich z setka łaziła po okolicy a zwarty plutonik deptał za
    > poszczególnymi działaczami? Nie, że twierdzę, że niemożliwe, ale trochę
    > za mocno na zbieg okoliczności to wygląda.

    Pamiętasz kulsonów warujących zupełnie przypadkiem przed domem
    naczelnika? A kulsona co tłumaczył że on ma takie hobby i lubi pilnować
    w wolnym czasie skrzynki pocztowej naczelnika? Pamiętasz kilsonów
    śledzących kodowców w czasie protestów. A tych co jeżdzili za przyczepą
    opozycji aż w końcu wjechali im w dupę i zabrali dowód za światło które
    stłukli? A jak posłanka napadła na kulsona legitymacją poselską i ten
    tak się przeraził że odruchowo ją zagazlował? No więc taka jest właśnie
    wiarygodność policji. Ciarka to by lepszą robotę robił jakby się nie
    odzywał.

    > A powinni potwierdzić :)

    Zawsze kłamią w takich sprawach.

    --
    Shrek

  • 87. Data: 2021-03-09 04:23:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Bo tam jest trybunał kulinarny.

    A nie, bo jakieś coś z żołnierzami wyklętymi miało się odbyć?

> [...]
    > tak się przeraził że odruchowo ją zagazlował? No więc taka jest właśnie
    > wiarygodność policji. Ciarka to by lepszą robotę robił jakby się nie

    Nie twierdzę, że policja mówi prawdę, a że wygląda to na przypadek.

    > Zawsze kłamią w takich sprawach.

    Czyli, że jak babcia Kasia + policjant, to zawsze policjant bo babcia
    Kasia?

    --
    Marcin

  • 88. Data: 2021-03-09 05:49:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A nie, bo jakieś coś z żołnierzami wyklętymi miało się odbyć?

    Ci pod trybunałem, bo pod trybunałem. Barierki i kulsony są tam już na
    stałe.

    No a mnie nie wygląda na zbieg okoliczności.

    > Nie twierdzę, że policja mówi prawdę, a że wygląda to na przypadek.

    A mi nie wygląda, a na dodatek plicja zdementrowała, co tylko potwierdza
    tezę, że za nią łazili.

    > Czyli, że jak babcia Kasia + policjant, to zawsze policjant bo babcia
    > Kasia?

    Tak :P

    Podobnie jak ciarka "po co mi głowa? jem niom" tłumaczy, że psy
    przypadkiem gromadzą się pod domem naczelnika.

    --
    Shrek