  • 11. Data: 2021-03-02 14:15:16
    Temat: Re: A policja ma gdzieś nowe obostrzenia antywirusowe...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > Póki co wolno każdemu. Tylko mandatu nie przyjmować. Sądy są tu
    > zaskakujaco zgodnie.

    Zgodne, niezgodne, a weź kop się z koniem. Trać czas, pieniądze na
    dojazdy, na zwolnienie z pracy.

    Swoją drogą to niezłym absurdem godnym Mrożka czy też Paragrafu 22
    jest to, że sąd orzeka że noszenie maski jest niezgodne z
    konstytucją, a do tego samego sądu nie wpuszczą człowieka bez
    maseczki. Nie daję tu emotikona, bo to wcale nie jest śmieszne.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 12. Data: 2021-03-02 14:15:58
    Temat: Re: Babcia Kasia na spacerze z psami
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W normalnym kraju taka "babcia" została by raz porządnie spałowana i
    odechciałoby się jej rozrabiać.
    Ale PiS nie ma jaj.

    I co ma babcia do żołnierzy wyklętych? Zgwałcili ją? ;-)

  • 13. Data: 2021-03-02 14:29:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 2 Mar 2021 14:03:30 +0100, Shrek napisał(a):

    > Trzeba wydać rozporządzenie, że komin z napisem
    > policja jest maseczką. Jak z rybami lądowymi i marchewką;)

    Marchewka to marne epigoństwo:

    "W XVII wieku Kościół katolicki uznał bobra za rybę. Podstawą do tego była
    klasyfikacja Tomasza z Akwinu, który skupił się bardziej na miejscu
    występowania zwierzęcia i budowie ogona, który pokryty jest łuskami.
    Potrafi on też zanurkować i nie wypływać nawet przez 15 minut. Efektem jest
    fakt, że jego mięso mogło być jedzone w piątek."

    https://www.czasswiecia.pl/czas_swiecia/1,88350,1581
    6007,Czy_bobr_to_ryba_.html?disableRedirects=true

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2021-03-02 14:32:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 2 Mar 2021 14:15:58 +0100, _Master_ napisał(a):

    > W normalnym kraju taka "babcia" została by raz porządnie spałowana i
    > odechciałoby się jej rozrabiać.

    Jesteś młodzieńczo niecierpliwy. Ciepły Człowiek i Wowa Truciciel też nie
    od razu pałowali wszystko, co się rusza, więc daj ciemnej zmianie trochę
    czasu, żeby nabrali wiatru w żagle; wszak doją dopiero od 5 lat.

  • 15. Data: 2021-03-02 14:58:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mnie do placówki oświatowej już drugi dzień nie chcieli wpuścić.
    Tzn. grzecznie w wejściu obdarowali jednorazówką.
    A że oświata biedna, to na drugi dzień już nie chciałem tej darowizny na moją rzecz.
    Niebonie "rozporządzenieborozporządzenie" "chirurgicznalubzfiltrem".
    Muszę coś wymyśleć, bo w sumie się lubimy.
    Maskę na komin (kłopot, bo uszy pod kominem)?
    Komin na maskę?
    Przebieranie w drzwiach to strata czasu (ja tylko na chwilę).

    -----

  • 16. Data: 2021-03-02 14:58:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2021 o 14:29, Olin pisze:

> [...]
    > Potrafi on też zanurkować i nie wypływać nawet przez 15 minut. Efektem jest
    > fakt, że jego mięso mogło być jedzone w piątek."

    Czepisz się. Są tacy co całkiem poważnie wpadli na pomysł, żeby partię
    prowadzącą rządy bezprawia nazwać prawo i sprawiedliwośc. Regularnie
    wybierają też sobie "człowieka wolności". Premier tej partii dla odmiany
    beta "prowadze politykę prorodzinną" straszydło uznała za stosowne
    wygasić etaty kilkadziesiąt etatów osób korzystających z ochrony przed
    zwolnieniem z tytułu uprawnień związanych z macierzyństwem - tu trzeba
    trochę sprawiedliwości jej oddać, że w ich miejsce zatrudnili swoje
    rodziny;) Ostatnio pfn wypuściła klip, gdzie 11 letni mati obalił
    "imperium zła". Więc schowaj się pan z jakimiś bobrami - amatorka;)
    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-03-02 15:01:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Spoko, i tak nie doczekasz przywrócenia Ci esbeckiej emki.
    I zapamiętaj: P0 jak mówi, że obiecuje, to obiecuje.
    A LSD to sobie może pogadać takimi złotoustymi jak Ty.

    -----

  • 18. Data: 2021-03-02 15:04:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co więcej już w drzwiach każdego robią Piłatem ;-)

    -----

  • 19. Data: 2021-03-02 15:06:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2021 o 14:15, Zbynek Ltd. pisze:

    > Zgodne, niezgodne, a weź kop się z koniem. Trać czas, pieniądze na
    > dojazdy, na zwolnienie z pracy.

    Wbrew pozorom nic nie musisz robić - policja kieruje sprawę do sądu i w
    trybie nakazowym Przychodzi umorzenie.

> [...]
    > tego samego sądu nie wpuszczą człowieka bez maseczki. Nie daję tu
    > emotikona, bo to wcale nie jest śmieszne.

    W ogóle nie wpuszczą, bo teraz domyślnym trybem jest sąd kapturowy - bez
    udziału stron. Pisi prezesi wykombnowali, że jawność rozpraw polega na
    tym, że nie wpuszcza się świadków a najczęściej i stron:P

    To w ogóle nie jest śmieszne. Nie wiem jak gdzie indziej, ale w
    warszawskim nie masz też dostępu do akt. Chyba że dwa tygodnie przed
    wyznaczonym terminem rozprawy. Rozumiesz - jestem oskarżycielem
    posiłkowym, a nie wiem co jest w akcie oskarżenia:P I chuj!

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2021-03-02 15:07:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2021 o 14:58, ąćęłńóśźż pisze:

> [...]
    > Maskę na komin (kłopot, bo uszy pod kominem)?
    > Komin na maskę?
    > Przebieranie w drzwiach to strata czasu (ja tylko na chwilę).

    Wycinasz dwie dziury i przekładasz na chwilę przez te dziury uszy:P

    --
    Shrek