  • 1. Data: 2021-02-27 11:17:57
    Temat: Czy SLD wolno JUŻ nazywać organizacją/partią komunistyczną? [Sądy o nazwaniu ONR "organizacją faszystowską"]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://wiadomosci.onet.pl/olsztyn/sad-najwyzszy-zde
    cydowal-mozna-nazywac-onr-organizacja-faszystowska/w
    h2tfeh

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-02-27 12:09:32
    Temat: A czy wolno juz Filipka nazywać głupkiem?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 3. Data: 2021-02-27 12:14:42
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 27.02.2021 11:17, A. Filip wrote:
    > https://wiadomosci.onet.pl/olsztyn/sad-najwyzszy-zde
    cydowal-mozna-nazywac-onr-organizacja-faszystowska/w
    h2tfeh

    A co jest w SLD komunistycznego, poza przeszłością niektórych członków
    (a to nie jest powód do hańby, jak pokazuje nam partia rządząca)? Czy
    używają symboli komunistycznych? Czy nawołują do przewrotu i budowy
    państwa dyktatury proletariatu? Czy czczą Stalina i ZSRR?

  • 4. Data: 2021-02-27 12:52:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Feb 2021 12:14:42 +0100, Uncle Pete napisał(a):

> [...]
    > używają symboli komunistycznych? Czy nawołują do przewrotu i budowy
    > państwa dyktatury proletariatu? Czy czczą Stalina i ZSRR?

    A z trzeciej strony, ustrój w byłym ZSRR czy wczesnym PRL miał tyleż
    wspólnego z komunizmem wymyślonym przez jego teoretyków co pięść z
    nosem.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 5. Data: 2021-02-27 16:42:04
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 27.02.2021 o 12:14, Uncle Pete pisze:
> [...]
    > używają symboli komunistycznych? Czy nawołują do przewrotu i budowy
    > państwa dyktatury proletariatu? Czy czczą Stalina i ZSRR?

    Oczywiście, że nic komunistycznego w SLD nie ma.
    Od tego jest KPP - Komunistyczna Partia Polski której symbolem jest
    sierp i młot.

    https://kom-pol.org/statut/

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 6. Data: 2021-02-27 18:10:29
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Oczywiście, że nic komunistycznego w SLD nie ma.
    > Od tego jest KPP - Komunistyczna Partia Polski której symbolem jest
    > sierp i młot.
    >
    > https://kom-pol.org/statut/

    Wow, myślałem, że Stalin zlikwidował KPP w 1938 roku.

  • 7. Data: 2021-02-28 09:16:45
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 27.02.2021 o 18:10, Uncle Pete pisze:

    > Wow, myślałem, że Stalin zlikwidował KPP w 1938 roku.

    Errare humanum est :)

    Działa w najlepsze i to całkiem legalnie.
    Tylko ma chujowy pijar.

  • 8. Data: 2021-02-28 09:29:42
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wiesiaczek <c...@v...pl> pisze:

    > Errare humanum est :)
    >
    > Działa w najlepsze i to całkiem legalnie.
    > Tylko ma chujowy pijar.

    Nazwy potrafią być mylące, nieprawdaż? Czyż kapitalizm z najszybszym
    wzrostem gospodarczym nie jest produktem KPCh? ;-)

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2021-02-28 16:07:17
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 28.02.2021 o 09:16 A. Filip pisze:
    > Nazwy potrafią być mylące, nieprawdaż? Czyż kapitalizm z najszybszym
    > wzrostem gospodarczym nie jest produktem KPCh? ;-)

    Najwyższy nadPrezydent RP Jarosław Nas Zbaw wyssał z palucha, i nakazał
    włodarzom miast i wsi, by wzmocnić kontrolę nad wykonywaniem poleceń jedynej
    słusznej PARTYI w kraju nad Wisłą. Wielkimi firmami zajęli sie włodarze
    PARTYJNI z jej naczelnikiem Jarosławem Wielkim Zbawicielem na czele już
    wcześniej, i obecnie mamy paliwo do bolidów po prawie 6 złociszy, co nam
    obiecał możnowładca swego czasu.

    Opracowano na podstawie:
    https://www.rp.pl/Biznes/309219893-Chiny-partia-wcho
    dzi-w-prywatny-biznes.html

    Chiński prezydent Xi Jinping wysłał do władz prowincji i regionów wytyczne
    mówiące, by wzmocnić kontrolę Komunistycznej Partii Chin nad prywatnym
    biznesem. Zgodnie z dokumentem zatytułowanym ,,Opinia na temat wzmocnienia
    pracy Jednolitego Frontu w gospodarce prywatnej w nowej erze", działacze
    Komunistycznej Partii Chin powinni działać również wewnątrz małych,
    prywatnych spółek.

  • 10. Data: 2021-02-28 16:15:28
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wiesiaczek <c...@v...pl> pisze:

> [...]
    > pracy Jednolitego Frontu w gospodarce prywatnej w nowej erze", działacze
    > Komunistycznej Partii Chin powinni działać również wewnątrz małych,

    Jak rozumiem to ma być prawny dowód na to że PiS *jeszcze* trudno nazwać
    organizacją komunistyczną? :-)

    --
    A. Filip