  • 61. Data: 2006-09-24 23:10:47
    Temat: Re: 1,4 promila na rowerze
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > Czy je?li za jazd? autem na bani zostanie orzeczony zakaz prowadzenia
    > pojazd?w to nie mo?na porusza? si? rowerem?
    nie można.
    tylko jak to sprawdzić? Kontrolować rowerzystów? I co kontrolować?
    Rozmiar buta?
    Dopiero jak cię złapią po pijaku u okaże się, że maz zakaz to dopiero
    wtedy bekniesz.
    Z tym, że trzeba pocztać wyrok dokładnie. Czasami wyrok dotyczy pojazdów
    silnikowych.

  • 62. Data: 2006-09-24 23:25:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ef739n$rni$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> pisze:

    > nie można.
    > tylko jak to sprawdzić? Kontrolować rowerzystów? I co kontrolować?
    Nie wiem. Personalia i fakt zakazu prowadzenia pojazdów, tak samo jak w
    katotekach kierowców samochodów?

    Jotte

  • 63. Data: 2006-09-24 23:51:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte wrote:

    > Czy jeśli za jazdę autem na bani zostanie orzeczony zakaz prowadzenia
    > pojazdów to nie można poruszać się rowerem?

    Rower też jest pojazdem. Jeśli sąd zakaże kierowania wszystkimi
    pojazdami (a nie tylko mechanicznymi) to właściwie nawet hulajnoga jest
    pewnym ryzykiem ;) a rower to już na 100%.

  • 64. Data: 2006-09-25 00:11:04
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > Nie wiem. Personalia i fakt zakazu prowadzenia pojazdów, tak samo jak w
    > katotekach kierowców samochodów?

    Ale jadąc rowerem nie musisz mieć żadnych dokumentów. Więc co chcesz
    kontrolować?

  • 65. Data: 2006-09-25 00:19:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > nie można.
    > tylko jak to sprawdzić?

    Normalnie.

    > Kontrolować rowerzystów?

    A co? Nie wolno?

    > I co kontrolować? Rozmiar buta?

    Raczej tożsamość.

  • 66. Data: 2006-09-25 00:22:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ef76qo$496$1@inews.gazeta.pl witek

    > Ale jadąc rowerem nie musisz mieć żadnych dokumentów. Więc co chcesz
    > kontrolować?
    Idąc także nie trzeba. A jednak można mieć kłopot nie mając dokumentów.
    Identyfikacja to jedno.
    Jak już zidentyfikują to mogą sprawdzić czy nie figuruje jako osoba z
    zakazem prowadzenia pojazdów?

    Jotte

  • 67. Data: 2006-09-25 00:37:16
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > Idąc także nie trzeba. A jednak można mieć kłopot nie mając dokumentów.
    > Identyfikacja to jedno.
    > Jak już zidentyfikują to mogą sprawdzić czy nie figuruje jako osoba z
    > zakazem prowadzenia pojazdów?

    Ale na podstawie czego chcesz identyfikować jak delikwent nie ma żadnych
    dokumentów przy sobie, bo nie musi?

  • 68. Data: 2006-09-25 01:25:42
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Normalnie.

    > A co? Nie wolno?

    > Raczej tożsamość.

    na podstawie czego?
    ot tak sobie? Jan Kowalski jestem?
    Pewnie, że można tylko z jakim skutkiem.
    A niech się okaże, że to nie ten jan kowalski?

  • 69. Data: 2006-09-25 01:47:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Ale na podstawie czego chcesz identyfikować jak delikwent nie ma żadnych
    > dokumentów przy sobie, bo nie musi?

    Wtedy np. będzie przypominać kogoś poszukiwanego/zaginionego i zostanie
    troskliwie zaprowadzony na komisariat ;->

  • 70. Data: 2006-09-25 02:46:49
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Wtedy np. b?dzie przypomina? kogo? poszukiwanego/zaginionego i zostanie
    > troskliwie zaprowadzony na komisariat ;->
    A ilu rowerzystów w ten sposób chcesz zaprowadzić na komisariat w czasie
    powiedzmy kilkugodzinnego typowego patrolu?

    Ma sens np. przedmuchanie rowerzystów hurtowo i zwinięcie tych na gazie.
    Ale sprawdzanie wszystkich pod kątem zatrzymanego prawa jazdy jest może
    nie tyle, że niewykonalne, ale po prostu trudne do zrobienia w praktyce.