  • 41. Data: 2021-07-19 15:54:36
    Temat: Re: zarekwirowali obraz
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 19 Jul 2021 13:49:55 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    eralizacja-sprzedaz-alkoholu/

    > Delhi to raczej nie muzulmanie. Ale widac alkohol im tez jakos
    > przeszkadzal.

    Muzułmanie w Delhi też są, bo meczet stoi.
    Było o krowach, więc sądziłem, że rozmawiamy o hinduistach.

    > Ja pisalem o zjawisku "Sharia Patrol".

    Nie wpadłem na to z uwagi na te krowy; zmyliły mnie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 42. Data: 2021-07-19 16:36:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    beralizacja-sprzedaz-alkoholu/

    >Muzułmanie w Delhi też są, bo meczet stoi.

    Ale nieduzo. W Pakistanie i niektorych powincjach Indii znacznie
    wiecej.

    Poniekad.
    Jakos hinduistom nie przeszkadza, ze muzulmanin obok zajada wołowinę
    ze swietej krowy.
    Jacys mniej obrazalscy są.
    A może i troche przeszkadza ... wiec muzułmanie w Indiach nie jadaja
    wolowiny ?

    https://www.indimex.com.au/5-common-myths-about-indi
    an-food-busted/

    "Interesting fact: India is the only country in the world where
    McDonalds doesn't serve beef or pork in any of their restaurants.

    (McDonald's India has created quite a few chicken and vegetarian
    products exclusively for the Indian market: Chicken Maharaja Mac;
    McAloo Tikki burger; McVeggie burger; McSpicy Paneer burger (and
    wrap); Pizza McPuff; McCurry Pan; Masala Grill burgers.)"

    https://www.mcdonaldsindia.com/

    >Nie wpadłem na to z uwagi na te krowy; zmyliły mnie.

    J.

  • 43. Data: 2021-07-19 16:47:12
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 19.07.2021 o 11:20, J.F. pisze:

    > Ale kryterium na razie masz "bo sa faszystowskie" :-P

    Pewnie cię zaskoczę, ale uważam również, że masło jest maślane, bo jest
    z masła, a drewno jest drewniane, bo jest z drewna.

    > A w USA ... faszystowskie czy nie - jest wolnosc pogladow.

    I coraz częściej dostrzegają i odczuwają na własnej skórze, że prawo do
    wolności poglądów, to nie to samo co nawoływanie do nienawiści, czy
    rozsiewanie fejkniusów i bezczelnych kłamstw groźnych w skutkach.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 44. Data: 2021-07-19 16:50:43
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

> [...]
    > do wolności poglądów, to nie to samo co nawoływanie do nienawiści, czy
    > rozsiewanie fejkniusów i bezczelnych kłamstw groźnych w skutkach.

    Czyż ChRL nie jest wzorem jak blokować mowę nienawiści (i nie tylko)?
    Czyż wolność w USA ma się ograniczać tylko do wolności bycia bezdomnym?

    --
    A. Filip

  • 45. Data: 2021-07-19 17:29:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.07.2021 o 12:14, Olin pisze:
    > ChGW, ale raczej nic by się stało. Niektóre kasty mogą nawet w hinduizmie
    > jeść wołowinę, tyle że raczej niższe, których i tak nie stać.

    W indiach mało co nie popełniłem fopa zamawiając wołowinę. Okazuje się
    że wojny religijne są przereklamowane i i można zamówić wołowinę - po
    prostu kelner idzie do sąsiedniej knajpu muzułmańskiej. I w zamian jakby
    ktoś u nich zamówił wieprzowinę, bo biorą z tej hinduskiej;)

    --
    Shrek

  • 46. Data: 2021-07-19 18:18:16
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-19 o 11:15, J.F. pisze:
    > Doda zostala skazana, i TK jej nie pomogl.

    Za co?

    --
    animka

  • 47. Data: 2021-07-20 02:42:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > prostu kelner idzie do sąsiedniej knajpu muzułmańskiej. I w zamian jakby
    > ktoś u nich zamówił wieprzowinę, bo biorą z tej hinduskiej;)

    Pewnie wyglądałeś na zagubionego (eufemizm) turystę :) Ale faktem jest,
    że w krajach gdzie religia nie wpierd..ala się na siłę do wszystkiego,
    ludzie spokojnie żyją obok siebie i nie mają problemu, że ktoś je
    wieprzowinę, a ktoś inny wołowinę. Natomiast interesującym pytaniem
    bywa, co się właściwie zjadło.

    --
    Marcin

  • 48. Data: 2021-07-20 02:45:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-19, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Czyż ChRL nie jest wzorem jak blokować mowę nienawiści (i nie tylko)?
    > Czyż wolność w USA ma się ograniczać tylko do wolności bycia bezdomnym?

    Nie zapominajmy też, że zawsze warto poświęcić życie kilkuset uczniów,
    aby suweren mogł się nacieszyć wolnością posiadania broni.

    --
    Marcin

  • 49. Data: 2021-07-20 03:02:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-19, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    beralizacja-sprzedaz-alkoholu/

    > Muzułmanie w Delhi też są, bo meczet stoi.

    Nie do końca rozumiem z tym alkoholem bo raczej problemu z zakupem tego
    ostatniego w Indiach w tym Delhi nie ma. Co mnie natomiast uderzyło to
    stosunkowo wysokie ceny, więc samo obniżenie wieku nie powinno
    drastycznie wpłynąć na popyt. Co zaś do samych Hindusów to też jakoś nie
    zauważyłem aby im alkohol przeszkadzał.

    --
    Marcin

  • 50. Data: 2021-07-20 03:06:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-19, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A czy to wazne? Ma takie imie, to niech sie porzadnie zachowuje :-)

    Niech. Ale co zrobić jeśli nie zechce?

    > No i Madonna raczej poza jurysdykcja polskich katolikow.
    > Chociaz ... jakas telewizje mozna by skazac za emisje teledyskow, a
    > wydawce plyt za okladke.

    No właśnie. iPoda rekwiruje się wygodniej niż obraz.

    --
    Marcin