  • 31. Data: 2021-07-18 09:33:06
    Temat: Re: zarekwirowali obraz
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.07.2021 o 22:14, Kubuś Puchatek pisze:

    > Dlaczego ktoś się modli do odcisku stopy Yeti?

    Optymistyczne założenie;)

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2021-07-18 11:50:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Myślisz?
    Trynkiewicz w celi też?

    -----

  • 33. Data: 2021-07-18 16:25:54
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > mnie zastanawia brak ataków na Madonnę*. Już sama konfrontacja jej
    > wizerunku artystycznego z pseudonimem artystycznym może być obrazą
    > uczuć. Co prawda jest tu ten problem, że to jest jej faktyczne imię, ale
    > mogła wybrać inny pseudonim, więc to nie może zwalniać od
    > odpowiedzialności, konfiskaty radioodbiornika, a nawet telefonu ze
    > spotify.

    Wreszczie to imię czy pseudonim. Jak imię to musieli jej nadać rodzice
    jak się urodziła.
    Ona sama nadala swojej córce imię Lourdes i musiała mieć wielkie chody,
    że takie imię dano.
    W ogóle to coraz więcej głupich imion doszło m.in.takie jak: Kolombina,
    Endelberg,Nimfa, Mina, Hrrmenegilda, Hiacynt, Job, Prymityw i bodajże
    Kulczyk

    --
    animka

  • 34. Data: 2021-07-18 16:31:51
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-18 o 16:25, Animka pisze:

> [...]
    > W ogóle to coraz więcej głupich imion doszło m.in.takie jak: Kolombina,
    > Endelberg,Nimfa, Mina, Hrrmenegilda, Hiacynt, Job, Prymityw i bodajże

    Poprawka: wreszcie, Hermenegilda

    --
    animka

  • 35. Data: 2021-07-19 11:15:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2021-07-17, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]

    >wizerunku artystycznego z pseudonimem artystycznym może być obrazą
    >uczuć. Co prawda jest tu ten problem, że to jest jej faktyczne imię,

    A czy to wazne? Ma takie imie, to niech sie porzadnie zachowuje :-)

    >mogła wybrać inny pseudonim, więc to nie może zwalniać od
    >odpowiedzialności, konfiskaty radioodbiornika, a nawet telefonu ze
    >spotify.
    >*) katoparanoicy nie są pewnie świadomi.

    No i Madonna raczej poza jurysdykcja polskich katolikow.
    Chociaz ... jakas telewizje mozna by skazac za emisje teledyskow, a
    wydawce plyt za okladke.

    Doda zostala skazana, i TK jej nie pomogl.

    J.

  • 36. Data: 2021-07-19 11:20:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 17.07.2021 o 15:01, J.F. pisze:

    >A kto ich ochroni przed fiutkami w kościołach?
    >https://www.zwiedzajbowarto.pl/kaplica-sykstynska-n
    ajpiekniejsze-sklepienie-na-swiecie/

    Do prokuratora z tym :-)

    No to niech artystka robi kolaż madonny z czestochowy z postacia
    powyzej - bedzie miala dobra linie obrony :-)

    >Albo będą torturować ludzi jak chrześcijanie?

    Zalezy jak uznac odcinanie glowy nozem.

    >Albo będą palić ludzi na stosach jak chrześcijanie?

    Oni wola kamieniowac.

    >No tak, już prawie zapomniałem, że tępy nieuk nie uważa, że
    >faszystowskie poglądy są faszystowskie.

    Ale kryterium na razie masz "bo sa faszystowskie" :-P

    A w USA ... faszystowskie czy nie - jest wolnosc pogladow.
    No chyba, ze trumpianskie ...

    J.

  • 37. Data: 2021-07-19 12:14:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 16 Jul 2021 18:29:54 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > A jakbym znalazł taką reklamę z krową?

    ChGW, ale raczej nic by się stało. Niektóre kasty mogą nawet w hinduizmie
    jeść wołowinę, tyle że raczej niższe, których i tak nie stać.
    W każdym razie nie słyszałem, żeby hinduiści atakowali ubojnie krów w
    innych krajach, podobnie jak muzułmanie i żydzi, którzy sami wieprzowiny
    nie jedzą, ale innym nie bronią.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 38. Data: 2021-07-19 12:53:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

> [...]
    >W każdym razie nie słyszałem, żeby hinduiści atakowali ubojnie krów w
    >innych krajach, podobnie jak muzułmanie i żydzi, którzy sami

    Skoro nieczysta, to niech niewierni jedza, na zdrowie :-)

    Ale ... bywa, ze sie domagaja likwidacji sklepow z alkoholem, w
    "swoich dzielnicach" w zachodnich miastach.

    Tylko ... niektorzy rdzenni mieszkancy tez sie domagaja.
    W tym i katolicy.

    J.

  • 39. Data: 2021-07-19 13:23:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 19 Jul 2021 12:53:11 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale ... bywa, ze sie domagaja likwidacji sklepow z alkoholem, w
    > "swoich dzielnicach" w zachodnich miastach.

    U siebie takowe mają.
    https://sukces.rp.pl/kuchnia/35458-indie-delhi-liber
    alizacja-sprzedaz-alkoholu/

    > Tylko ... niektorzy rdzenni mieszkancy tez sie domagaja.
    > W tym i katolicy.

    W krajach Skandynawskich z alkoholem też nie jest łatwo, ale to głównie
    protestanci, a w Szwecji jest najwięcej ateistów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 40. Data: 2021-07-19 13:49:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >U siebie takowe mają.
    >https://sukces.rp.pl/kuchnia/35458-indie-delhi-libe
    ralizacja-sprzedaz-alkoholu/

    Delhi to raczej nie muzulmanie. Ale widac alkohol im tez jakos
    przeszkadzal.

    Ja pisalem o zjawisku "Sharia Patrol".

    >W krajach Skandynawskich z alkoholem też nie jest łatwo, ale to
    >głównie
    >protestanci, a w Szwecji jest najwięcej ateistów.

    No i widac ateisci pija wiecej:

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_a
    lcohol_consumption_per_capita

    P.S. Po glebszej analizie, to mnie te nasze 11.6 litra zaczelo lekko
    przerazac.
    Choc jak widac mamy dopiero 20-ste miejsce.

    PPS. skad sie bierze ten "unrecorded consumption"? Ja rozumiem, ze
    mozna bimber destylowac, ale Szwedow raczej nie podejrzewam.
    Rozumiem, ze mozna sobie przywiezc z sasiedniego kraju, szczegolnie
    gdy w naszym utrudnienia ... ale to przeciez bedzie w tamtym kraju
    pokazane jako "recorded".

    Czy to moze strefy wolnoclowe ?

    J.