  • 1. Data: 2021-07-14 08:19:04
    Temat: Czy "Rosjanie" mogą mieć media w Polsce po TVNowsku/amerykańsku? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.tvp.info/54798915/kto-jest-wlascicielem-
    tvn-polish-television-holding-bv-ma-siedzibe-na-lotn
    isku-w-amsterdamie-nie-zatrudnia-ani-jednego-pracown
    ika
> [...]
    > struktury właścicielskiej mediów. Niemożliwe będzie - jak jest teraz -
    > że 100 proc. akcji telewizji TVN ma firma zarejestrowana na lotnisku w
    > Amsterdamie, które nie zatrudnia ani jednego pracownika.
    >
    > Autor materiału ,,Wiadomości" zauważa, że właściciel TVN, amerykański
    > koncern Discovery, kontroluje nie tylko kanał TVN, choć w polskim
    > prawie podmioty spoza EOG nie mogą mieć w mediach pakietów
    > kontrolnych. Jak to możliwe? Amerykanie zarządzają telewizją poprzez
    > spółkę zarejestrowaną w Holandii - Polish Television Holding BV. [...]

    Ależ ten Putin głupi że nie ma w Polsce mediów "po hamerykańsku"! ;-)
    Lepiej być drugim mądrym niż pierwszym głupim.
    TVN/Discovery wskazał i przetarł prawny szlak, nieprawdaż?

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-07-14 08:29:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 14.07.2021 o 08:19, A. Filip pisze:

    > Ależ ten Putin głupi że nie ma w Polsce mediów "po hamerykańsku"! ;-)

    Ma tvpis.

    > Lepiej być drugim mądrym niż pierwszym głupim.

    Po chuj płacić, skoro dostał prezent za darmo od pis?
    I kto jest głupi?

    > TVN/Discovery wskazał i przetarł prawny szlak, nieprawdaż?

    Za to pis wytarł (do białości) prawny szlak Putinowi.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2021-07-14 11:49:56
    Od: grzech <g...@g...com>

    W dniu 2021-07-14 o 08:19, A. Filip pisze:
> [...]
    > Lepiej być drugim mądrym niż pierwszym głupim.
    > TVN/Discovery wskazał i przetarł prawny szlak, nieprawdaż?

    Dowiedz się kto udostępnił częstotliwości dla radia teoretycznie z
    Torunia i jak radio powstawało. Wnioski wyciągnij sam.

  • 4. Data: 2021-07-14 13:29:09
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    grzech <g...@g...com> pisze:
> [...]
    >>

    > Dowiedz się kto udostępnił częstotliwości dla radia teoretycznie z
    > Torunia i jak radio powstawało. Wnioski wyciągnij sam.

    Jakie wnioski wyciągnął Donald Tusk *przez osiem lat* i dlaczego
    potrzebował dwunastu?

    Można polecieć po linii *od kiedy* trwa obecny stan "prawnego
    ściemniania" kto jest właścicielem TVN i komu tak bezczelnie
    (za) proste obchodzenie *ducha* prawa nie przeszkadzało.

    Albo ten wymóg na właścicieli z Europejskiej Strefy Gospodarczej ma być
    *naprawdę* egzekwowany albo tą prawną komedie trzeba usunąć jak to
    sobie Unia Europejska w sprawie nieegzekwowania wobec TVN życzy.

    --
    A. Filip