  • 1. Data: 2008-07-21 09:00:33
    Temat: prawo do wczesniejszej emerytury w Polsce a okresy bezrobocia w Niemczech
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Z ustawy wynika ze powinienem miec 35 lat okresow skladkowych i
    nieskladkowych i ponad 60 lat (mam 64).
    Jesli policze dokladnie ilosc dni skladkowych (lacznie z praca w Niemczech)
    to mam tego 12733 dni co po podzieleniu przez 365 daje 34.88 lat.
    Czy to dla ZUSU bedzie 35 lat nie wiem?
    Jednak podczas 12 lat pracy w Niemczech mialem ok 3 lata zasilku dla
    bezrobotnych .
    Moje pytanie brzmi czy okresy bezrobocia w Niemczech licza sie do tych
    wymaganych 35 lat skladkowych i bezskladkowych?

    Za jakakolwiek wskazowke bede bardzo wdzieczny.

    --
    Szczepan