  • 1. Data: 2008-07-21 07:33:22
    Temat: zmiana regulaminu - wypowiedzenie umowy
    Od: "Ryba" <t...@b...tlen.pl>

    Witam

    Mój dostawca internetu został przejęty przez innego dostawcę.
    Dostałem pismo z nowym regulaminem oraz informacją, że
    mogę wypowiedzieć zawartą umowę. Chcę to zrobić, tylko nie wiem
    z jaką datą. Regulamin wchodzi w życie 1.09.2008
    Wypowiedzieć mogę na koniec miesiąca z miesięcznym okresem
    wypowiedzenia.

    W związku z tym rozumiem, że umowę mam wypowiedzieć z datą
    31.07.2008 a będzie obowiązywać do 31.08.2008 ?

    Dziękuję z góry za odpowiedź.

    Ryba

  • 2. Data: 2008-07-21 07:48:06
    Temat: Re: zmiana regulaminu - wypowiedzenie umowy
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 21 Jul 2008 09:33:22 +0200, Ryba napisał(a):

    > W związku z tym rozumiem, że umowę mam wypowiedzieć z datą 31.07.2008 a
    > będzie obowiązywać do 31.08.2008 ?

    Wypowiedz tak wcześnie jak możesz, czyli na dziś z datą 21 lipca, a
    skutek będzie z zachowaniem terminów umownych.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-07-21 09:22:37
    Od: "Ryba" <t...@b...tlen.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Wypowiedz tak wcześnie jak możesz, czyli na dziś z datą 21 lipca, a
    > skutek będzie z zachowaniem terminów umownych.

    Czy w związku z tym wystarczy taki tekst z data dzisiejszą ?

    "W związku ze zmianą "Regulaminu Świadczenia Usługi ... Internet",

    uprzejmie informuję, że rozwiązuję umowę o świadczenie usług

    dostępu do sieci internet nr ... zawartą w dniu 22.01.2008r.

    z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia."

    Nie trzeba pisać na kiedy to rozwiązanie umowy przypada?

    Ryba

  • 4. Data: 2008-07-21 09:36:38
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Ryba" <t...@b...tlen.pl> napisał
    > Czy w związku z tym wystarczy taki tekst z data dzisiejszą ?

    tak

    > Nie trzeba pisać na kiedy to rozwiązanie umowy przypada?

    nie

  • 5. Data: 2008-07-21 09:57:08
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 21 Jul 2008 11:22:37 +0200, Ryba napisał(a):

    > Nie trzeba pisać na kiedy to rozwiązanie umowy przypada?

    Bdb, jeśli się obawiasz, że nie będą umieli sobie obliczyć terminu dopisz
    'z zachowaniem umownego terminu wypowiedzenia'.