  • Data: 2004-12-07 00:35:25
    Temat: ..pelnomocnictwo
    Od: "Amon_Tea" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy istnieje mozliwosc udzielenia pelnomoctnictwa osobie w sytuacji takiej:
    --- ---
    Czeka mnie przesłuchanie, a potem sprawa.
    Chodzi o utrate prawa jazdy.
    Wyjezdzam za granice do pracy, na dniach, wezwania nie otrzymałem.
    Czy mogę udzielić pełnomoctnictwa udzielenia zeznań na przesłuchaniu,
    gdzie pełnomocnik będzie miał tylko przekazać,
    że żadnych zeznań nie udzielam (mam przecież prawo takowe)
    jednocześnie biorąc na siebie winę i przyjmująć wyznaczoną karę.
    Czyli czekać na wyrok sprawy, która odbędzie się zaocznie,
    nie stawiając się na przesłuchaniu, podstawiając na nie pełnomocnika.

    --
    Amon