  • 61. Data: 2021-06-08 12:45:05
    Temat: Re: pedofile w natarciu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Jun 2021 21:46:08 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Liczenie wiernych ma tę niedoskonałość, że z mojego rozeznania wynika,
    > że aktywiści strachają się podnieść wyniki. Zwołują specjalnie sąsiadów.

    No ale to mamy jednak wiecej praktykujacych.

    > Sami kilkukrotnie tego dnia przychodzą na mszę - przecież nie ma zakazu.

    Ano nie ma, ale ilez tak mozna ...

    > Z hostiami już trochę gorzej. Komunię można generalnie raz dziennie
    > przyjmować.

    W slusznej sprawie mozna wiecej :-)

    > Można z innych parafii ściągnąć znajomych, ale tu już większy problem.

    W znalezieniu takich, ktorzy chcieliby co niedziela na wiecej mszy aby
    statystyki nabijac? Ale taki to sie liczy za dwoch :-)

    > Natomiast te statystyki są średnio przydatne w miastach. Ludzie z
    > różnych powodów chodzą do różnych kościołów - nie do swoich parafialnych.

    Ale sumy to nie zmieni.

    J.

  • 62. Data: 2021-06-08 21:54:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.06.2021 o 12:45, J.F pisze:
    > W znalezieniu takich, ktorzy chcieliby co niedziela na wiecej mszy aby
    > statystyki nabijac? Ale taki to sie liczy za dwoch :-)

    Niedziele, w których liczy się wiernych są znane z góry.

    --
    Robert Tomasik

  • 63. Data: 2021-06-09 11:19:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Jun 2021 21:54:27 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Niedziele, w których liczy się wiernych są znane z góry.

    A to nie wiedzialem, ze to tak wybiorczo.

    A widze .. raz do roku w pazdierniku, to rzeczywiscie mozna
    zmobilizowac :-)

    No - ciekaw jestem tegorocznych wynikow.
    Bedzie po epidemii, ale wirus zebral zniwo wsrod starszych,
    a Kosciol zbierze wsrod mlodych :-P

    J.

  • 64. Data: 2021-06-11 12:45:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To nawet i śledztwo i sąd udowodniły ;-)

    -----

  • 65. Data: 2021-06-11 18:40:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2021 o 12:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > To nawet i śledztwo i sąd udowodniły ;-)

    Bo sądy też były odpowiedzialne!

    --
    Shrek