  • Data: 2002-06-02 17:52:58
    Temat: oszukany !
    Od: "bezprym" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cze!
    Zostałem bardzo oszukany na zakupie komputera facet sprzedałe mi komputer ,
    który ma około 7lat i nie wiem co z tym zrobić .Był do tego beszczelny że
    nawet monitor wepchnoł mi 11 letni dysk 4G a prosiłem o 20 procesor o którym
    w życiu nie słyszałem i wywaliłem za to prawie 3000zł jedyne co było nowe
    tylko nie wiem czy używane jest drukarka jedyna moja wina to że nie zajżałem
    do pudełek .
    jeżeli wiecie do kogo się z tym zwrucić to prosze o rade ...

    dzięki i tylko prosze bez żadnych podtekstów