  • 11. Data: 2008-09-30 15:10:47
    Temat: Re: obrona
    Od: Piotr Ratajczak <r...@g...com>

    Nie wiem jak ty sobie wyobrażasz realizację prawa do obrony jakby
    miało być inaczej... Już pomijam fakt, że gdyby adwokat miał to
    zgłaszać, to by się o tym nie dowiadywał...

  • 12. Data: 2008-09-30 16:02:33
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Piotr Ratajczak wrote:
    > Nie wiem jak ty sobie wyobrażasz realizację prawa do obrony jakby
    > miało być inaczej...

    Normalnie. Pomyślałem sobie chwilę i sobie wyobraziłem.
    Też po prostu spróbuj.

    > Już pomijam fakt, że gdyby adwokat miał to
    > zgłaszać, to by się o tym nie dowiadywał...

    No a to, to w czym akurat przeszkadza ?
    A przede wszystkim komu ?

    PS. Odpowiadaj pod postem. Nie zwracam tej uwagi złośliwie.

  • 13. Data: 2008-09-30 16:03:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Ratajczak pisze:
    > Nie wiem jak ty sobie wyobrażasz realizację prawa do obrony jakby
    > miało być inaczej...

    Przedstawienie czynu i osoby sprawcy w jak najlepszym świetle i podanie
    okoliczności łagodzących czy wyłączających odpowiedzialność.

    > Już pomijam fakt, że gdyby adwokat miał to
    > zgłaszać, to by się o tym nie dowiadywał...

    Owszem, ale wtedy mógłby zostać czymś zaskoczony i tak czy inaczej by to
    wyszło na jaw.

  • 14. Data: 2008-10-01 14:06:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 30 Sep 2008, d852 wrote:

    > Wszędzie w cywilizowanym świecie tak jest ?

    Zatajać - tak. "Nie powiem" :P
    Kłamać - nie. Są kraje (AFAIR m.in. USA), w których oskarżony może
    milczeć, ale jak zdecyduje się hm... chyba powinno być właśnie "składać
    zeznania" (a nie "udzielać wyjaśnień"), to za mówienie nieprawdy
    odpowiada jak świadek.

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2008-10-01 14:32:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Zatajać - tak. "Nie powiem" :P
    > Kłamać - nie. Są kraje (AFAIR m.in. USA), w których oskarżony może
    > milczeć, ale jak zdecyduje się hm... chyba powinno być właśnie "składać

    Któraś z poprawek do ichniej konstytucji... Piąta chyba.

    > zeznania" (a nie "udzielać wyjaśnień"), to za mówienie nieprawdy
    > odpowiada jak świadek.

    Byłoby miło, jakby i u nas tak było.