  • 1. Data: 2008-09-30 11:16:08
    Temat: wypadek drogowy - odszkodowanie
    Od: "pcx" <p...@n...ru>

    Witam

    Zostałem poszkodowany w wyniku wypadku drogowego, mam złamany kręgosłup (
    koleżanka tez:[ ), jestem na L4 od prawie 3 mies.

    Sprawa trafiła do prokuratury, sprawca wypadku twierdzi ze nic nie pamięta.
    Wina jest ewidentnie jego co potwierdziła policja stawiając mu zarzuty.

    Jak walczyć o odszkodowanie za utratę zdrowia? Słyszałem ze dobrze jest
    złożyć wniosek do prokuratury o bycie oskarżycielem posiłkowym ( i wystapic
    o zadośćuczynienie), zamiast wytaczać proces cywilny.

    Czy sąd ustanawia wysokość odszkodowania czy lepiej wystąpić o konkretną
    kwotę?

  • 2. Data: 2008-09-30 13:11:32
    Temat: Re: wypadek drogowy - odszkodowanie
    Od: Dominik Dymarczyk <v...@v...pl>

    pcx pisze:
> [...]
    > o zadośćuczynienie), zamiast wytaczać proces cywilny.
    >
    > Czy sąd ustanawia wysokość odszkodowania czy lepiej wystąpić o konkretną

    Słuchaj ja walczę o odszkodowanie już drugi rok.Również jestem
    poszkodowanym w wypadku,z tym że mi amputowano nogę.Możesz wystąpić jako
    oskarżyciel posiłkowy,ale wiedz że polski sąd na sprawie karnej dużo ci
    zadośćuczynienia nie da.Mi dał tylko 8 tyś.W związku z tym możesz
    założyć sprawę cywilną.ale sprawca będzie ci płacił jak mi po 200 zł
    miesięcznie i nie jesteś w stanie mu nic zrobić,bo komornik czy sąd
    powiedzą że facet połaci i nie uchyla się od obowiązku.Najlepiej podać
    do sądu jego ubezpieczlanie z OC.Ja tak zrobiłem.Fakt sprawa toczy się
    już drugi rok ale mój prawnik powiedział że wyciągniemy kasę.Ja walczę o
    450 tyś.Pozdrawiam.Nie daj się skur.....ną.

  • 3. Data: 2008-10-01 19:46:09
    Od: "Padre" <i...@o...uk>

    Dokładnie, musisz szarpać się z OC sprawcy.
    Do wygrania jest oszkodowanie, renta, wszelkie zwroty kosztów leczenia..

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2008-10-02 10:23:16
    Od: w...@o...pl

    On 30 Wrz, 13:16, "pcx" <p...@n...ru> wrote:
> [...]
    > o zadośćuczynienie), zamiast wytaczać proces cywilny.
    >
    > Czy sąd ustanawia wysokość odszkodowania czy lepiej wystąpić o konkretną

    Możesz również poczytać na http://www.odzyskaj.info/viewforum.php?id=2
    przynajmniej ja
    tam trochę informacji znalazłem...

  • 5. Data: 2012-06-12 14:06:07
    Od: "DO2012" <info@WYTNIJ_TOduzeodszkodowania.com>

    Duże Odszkodowania- doświadczenie, zaufanie, pasja
    infolinia: 801 022 310, www.DuzeOdszkodowania.com, i...@d...com

    Chętnie i skutecznie wspieramy naszych klientów w procesach o odszkodowania oraz inne
    roszczenia wynikłe z tytułu wypadku drogowego.

    Zadzwoń po bezpłatną konsultację prawną.

    Wybierz najwyższą jakość usług w zakresie pozyskiwania odszkodowań!

  • 6. Data: 2012-06-12 18:42:28
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-06-12 14:06, DO2012 pisze:

> [...]
    >
    > Zadzwoń po bezpłatną konsultację prawną.
    >
    > Wybierz najwyższą jakość usług w zakresie pozyskiwania odszkodowań!

    Jacy z was fachowcy skoro musicie spamować na grupy dyskusyjne? Jak
    widać nie tylko na odszkodowaniach się nie znacie.

    --
    spp