  • 1. Data: 2008-09-30 14:36:40
    Temat: Osoba fizyczna - zlecenia...
    Od: "g...@g...com" <g...@g...com>

    Witam serdecznie,
    nakreślę szybko sytuację. Jestem studentem informatyki i od jakiegoś
    czasu realizuję takie proste zlecenia - poprawka stronki, jakiś
    program napiszę. Zastanawia mnie to, jak ja jako osoba fizyczna
    powinienem to rozliczać i jakie rachunki wystawiać.

    Dziękuję za zainteresowanie.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-09-30 19:46:39
    Temat: Re: Osoba fizyczna - zlecenia...
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    <g...@g...com> wrote
> [...]
    >program napiszę. Zastanawia mnie to, jak ja jako osoba fizyczna
    >powinienem to rozliczać i jakie rachunki wystawiać.

    Jak realizujesz dla podmiotu gospodarczego to oni powinni pobrać zaliczkę na
    podatek i wystawić Ci odpowiedni PIT. Ty im rachunek, mogą sami, a ty po
    prostu podpisujesz rachunek. Na koniec roku otrzymaną kwotę wykazujesz jako
    przychód składając deklarację podatkową na zasadach ogólnych.