  • 1. Data: 2008-09-30 12:23:00
    Temat: miejsce parkingowe
    Od: "BETON" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Podobny temat niedawno był- ja pytam z drugiej strony.
    JEst blok, przed nim parking- każdy lokator ma na swoim miejscu numer
    mieszkania-przyporządkowany do miejsca parkingowego.
    NIe ma zadnych tablic itp, ze miejsce prywatne, chociaz z oznaczenia cyframi
    jasno to wynika.
    Czesto tam jestem gościem, - Czy moge legalnie parkować na tak- oznaczonym
    miejscu pargingowym ?
    A w innym wypadku- "koperta" jest legalnym zakazm parkowania ?

  • 2. Data: 2008-09-30 14:21:42
    Temat: Re: miejsce parkingowe
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "BETON" <p...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    > mieszkania-przyporządkowany do miejsca parkingowego.
    > NIe ma zadnych tablic itp, ze miejsce prywatne, chociaz z

    Wcale jasno nie wynika. Osoba postronna może uznać, że są to tylko
    numery miejsc postojowych i nie podejrzewać że są to miejsca prywatne.

  • 3. Data: 2008-10-01 07:17:35
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > NIe ma zadnych tablic itp, ze miejsce prywatne, chociaz z oznaczenia
    > cyframi jasno to wynika.

    Jasno wynika, że nic nie wynika.

    *piotr'ek*

  • 4. Data: 2008-10-01 09:46:26
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 30 wrzesień 2008 14:23
    (autor BETON
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gbt5n4$qg3$1@news.onet.pl>):

    > A w innym wypadku- "koperta" jest  legalnym zakazm parkowania  ?

    4. Znak P-20 ?koperta? wyznacza stanowisko postojowe zastrzeżone dla
    określonego rodzaju pojazdów.

    --
    Tristan

  • 5. Data: 2008-10-01 11:31:12
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał
    w wiadomości news:gbvgti$h7g$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wasz znak: <gbt5n4$qg3$1@news.onet.pl>):

    > 4. Znak P-20 ?koperta? wyznacza stanowisko postojowe
    > zastrzeżone dla określonego rodzaju pojazdów.

    Określonego gdzie?

    Maciek

  • 6. Data: 2008-10-01 12:13:02
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 01 październik 2008 13:31
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gbvn22$mt$1@opal.futuro.pl>):

    > Określonego gdzie?

    Najczęściej wewnątrz koperty jest napisane. Albo na tabliczce.
    A jak nie jest to mogący korzystać wiedzą, że mogą :D Dla zwykłego jeźdzca
    jest to teren wyłączony z parkowania.

    --
    Tristan

  • 7. Data: 2008-10-04 15:20:33
    Od: "Tom" <...@w...pl>

> [...]
    >
    > Najczęściej wewnątrz koperty jest napisane. Albo na tabliczce.
    > A jak nie jest to mogący korzystać wiedzą, że mogą :D Dla zwykłego jeźdzca

    Bez znaku pionowego taka koperta jest li tylko malowidłem nie podlegającym
    KD.

    Tom

  • 8. Data: 2008-10-04 16:00:33
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 04 październik 2008 17:20
    (autor Tom
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gc822p$on7$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Bez znaku pionowego taka koperta jest li tylko malowidłem nie podlegającym

    Albowiem? Nawet minister drogowcom rzecze ,,Dopuszcza się stosowanie znaku
    P-20 samodzielnie bez znaku D-18a'' w Dzienniku Ustaw nr 220 itd....

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2008-10-04 16:12:54
    Od: "Tom" <...@w...pl>

> [...]
    >
    > Albowiem? Nawet minister drogowcom rzecze ,,Dopuszcza się stosowanie znaku
    > P-20 samodzielnie bez znaku D-18a'' w Dzienniku Ustaw nr 220 itd....

    A jak spadnie śnieg to twój minister usunie go z malowidła?

    Tom

  • 10. Data: 2008-10-04 16:39:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 04 październik 2008 18:12
    (autor Tom
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gc84p7$r5a$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > A jak spadnie śnieg to twój minister usunie go z malowidła?

    A jak przyjdą złomiarze i ukradną znak pionowy?

    Myślałem, że masz sensowny argument... Rozumiem, że linii ciągłej też nie
    przestrzegasz, bo ,,jak spadnie śnieg...''

    --
    Tristan