  • 21. Data: 2021-02-15 11:56:24
    Temat: Re: niszczenie środowiska
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 12 Feb 2021 17:31:15 +0100, J.F. napisał(a):

    > "zanieczyszczenie halasem" jest uznanym terminem.
    >
    > https://www.teraz-srodowisko.pl/aktualnosci/raport-e
    ea-zanieczyszczenie-halasem-8465.html
    > O prosze - 12 tys zgonow - to nie mandat, tylko powazne zarzuty sie
    > naleza,

    Co roku w Boże Ciało słyszę jakąś manifę, której komendant napierdziela
    przez megafon. Teraz już wiem, że sprawę po prostu trzeba zgłosić i zrobią
    porządek.
    Ze zgonami coś musi być na rzeczy, bo w grudniu zmarła 90-letnia kobieta z
    sąsiedniej klatki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 22. Data: 2021-02-15 18:12:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]

    >napierdziela
    >przez megafon. Teraz już wiem, że sprawę po prostu trzeba zgłosić i

    "mamy malo ludzi, patrol dotrze z opoznieniem".
    A jak dotrze, to nie stwierdzi juz zakłocenia.

    Ale paru ksiezy dostalo mandaty za dzwony koscielne.

    J.

  • 23. Data: 2021-02-15 18:23:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 12.02.2021 o 22:41, J.F. pisze:

    >Nie, nie uważam, że moje poglądy są jedynie słuszne. Za to dla
    >każdego normalnego i wykształconego człowieka jest oczywiste, że
    >poglądy faszystowskie są niesłuszne i to nie podlega dyskusji.

    A kwestia aborcji to kwestia faszystowska ?

    >Więc nie będę ci robił wykładu z logiki i histori. Wystarczy, że
    >zapamiętasz, że poglądy faszystowskie nie są równoprawne do innych
    >poglądów. Nie są równie słuszne jak wszelkie inne poglądy.

    Poczekajmy jeszcze pare lat, zobaczymy Francje czy Szwecje ... bo tam
    podobno islamizm szaleje.
    Albo Berlin ...

    >Oczywiście. Ale z tego nie wynika, że nie ma czerni i że wszystko
    >jest szare i kolorowe. Nie jest. Tej czerni jest zdecydowanie za
    >dużo. W ogóle jej nie powinno być.
    >Faszyzm to nie szarość. Tu nie mam miejsca na jakąkolwiek dyskusję.

    Bylebys tylko wszystkiego co sie nie podoba nie kwalifikowal do
    faszyzmu, a dalej ... przeciez nie ma dyskusji.

    >Znowu masz problem z logiką.
    >Oszołomstwo z jednej strony nijak nie usprawiedliwia oszołomstwa
    >drugiej strony. A już na pewno nie czyni poglądów faszystowskich jako
    >"inni mogą uważać inaczej", albo jako poglądów, które należy
    >szanować, bo ktoś ma, albo powinien mieć prawo do tych poglądów.

    Na razie masz sytuacje taka, ze jedni z megafonami cos tam krzycza, a
    drudzy nasylaja na nich bojowki.

    Faszystowskie bojowki ?

    >Blokowanie faszystom możliwości szczucia na innych ludzi przez
    >megafony, to nie jest dobry przykład oszołomstwa "drugiej strony" i
    >nie jest równoważny z blokowaniem megafonów ludzi walczących o swoje
    >prawa.
    >Jeżeli tego nie rozumiesz, to lepiej nie szukaj innych "przykładów".

    A blokowanie kobietom (i nie tylko) mozliwosci szczucia na
    "wierzacych" to tez nie jest dobrzy przyklad oszolomstwa ?

    J.

  • 24. Data: 2021-02-16 03:46:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-13, Kviat <Kviat> wrote:
    > I oczywiście możemy się umówić, że każdy kto konsekwentnie od długiego
    > czasu pierdoli głupoty, to tylko tak żartuje. Ordo Iuris, "prolifowcy"
    > jeżdżący po miastach z megafonami, faszyści krzyczący "jebać pedałów" i
    > "żydzi do gazu", wieszający portrety polityków na szubienicach,
    > antyszczepionkowcy, płaskoziemcy, wierzący w chemtrailse... oni wszyscy
    > nie dają emotikonów, bo przecież każdy rozumny człowiek wie, że to tylko
    > takie trollowanie i przekomarzanie się dla jaj. Po chuj podkręcać
    > stopień oczywistości i tracić przyjemność z dyskusji?

    Rozumny człowiek potrafi zazwyczaj ocenić dość szybko, czy coś jest
    żartem czy coś nie jest.

    > Logicznych? Przecież to co on pisze jest sprzeczne z elementarną logiką.

    W moim odbiorze jak najbardziej logicznych.

    > Jakim cudem zdrowy psychicznie człowiek, potrafiący pisać i czytać, może
    > twierdzić, że faszystowskie poglądy, to poglądy równoprawne do innych i
    > że ludzie powinni mieć prawo do tych poglądów, jak do każdych innych?

    Dlaczego nie? Rozpatrujesz to na poziomie etyki, a nie właśnie logiki.
    Możemy się bez przeszkód zgodzić, że szerzenie jakiś-tam poglądów jest
    np. społecznie szkodliwe, ale na pewnym poziomie abstrakcji, jeśli w to
    nie włączamy uwarunkować wynikających z etyki, to są poglady i tyle.

    > Stawianie znaku równości pomiędzy blokowaniem faszystów, a
    > prześladowaniem ludzi walczących o swoje prawa jest zgodne z logiką?

    Etycznie oczywiscie nie, logicznie, bywa że tak.

    > To ma być zabawne i zwiększać przyjemność z dyskusji? Od tego śmiechu
    > zaraz mnie brzuch rozboli.
    >
    > No skoro ma to w dupie... to wszystko w porządku.

    Albo spójrz na to w ten sposób, stwierdznie pewnych podobieństw,
    przeciez nie oznacza aprobaty etycznej światopogladu, gdzie te
    podobieństwa występują.

    > poglądów.

    No ok, ale to nie zmienia faktu, że faszyści też mają prawo do swoich
    poglądów, tak jak mają prawo np. do kupowania w Biedronce będąc ideowo
    faszystami. To, że ktoś coś takiego stwierdza nie oznacza, że popiera
    faszyzm lub pozwala faszystom np. głosić poglądy faszystowskie.

    > Twierdzisz, że stwierdzenie tej oczywistości powstrzyma JF od
    > pierniczenia? Podobno jest inteligentny, więc zakładam, że dostrzegł.
    > Jakoś go to nie powstrzymało...

    No jak coś zostanie powiedziane i strony się ztym zgodzą, to o czym tu
    dyskutować?

    > Żeby uniknąć takiego pierniczenia nie oglądam TVpis (a JF mogę wrzucić
    > do KF), ale to nie spowodowało, że w TVpis przestali pierniczyć i że
    > mogę tego uniknąć. Obecnie tego nie da się uniknąć, za dużo tego jest, a
    > zamykanie oczu nie spowoduje, że zniknie, a wręcz przeciwnie.
    > Jeżeli normalni ludzie nie będą na to reagować, to później powinni mieć
    > pretensje tylko do siebie.

    To nie jest tvpis, bo tu nie ma żadnego przekłamywania czy manipulacji.
    Jest po prostu inny poziom abstrakcji.

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2021-02-16 11:03:08
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 15 Feb 2021 18:23:03 +0100, J.F. napisał(a):

    > Poczekajmy jeszcze pare lat, zobaczymy Francje czy Szwecje ... bo tam
    > podobno islamizm szaleje.
    > Albo Berlin ...

    Na razie nie słyszałem o Szwedach i Francuzach, którzy pierzchają do
    Polski, żeby odetchnąć wolnością, ale może to się zmieni.
    Nawiasem mówiąc, do Polski trafiło ok. 100 tys. czeczeńskich uchodźców i
    jakoś nie czuję się osaczony.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 26. Data: 2021-02-16 12:47:21
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-02-16 o 11:03, Olin pisze:

> [...]
    > Polski, żeby odetchnąć wolnością, ale może to się zmieni.
    > Nawiasem mówiąc, do Polski trafiło ok. 100 tys. czeczeńskich uchodźców i

    Były co najmniej dwa głośne przypadki kiedy rodzić z dzieckiem
    nawiał z krajów skandynawskich do polski. Ale czy to była Szwecja
    to pewności nie mam.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2021-02-16 12:56:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Feb 2021 12:47:21 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Były co najmniej dwa głośne przypadki kiedy rodzić z dzieckiem
    > nawiał z krajów skandynawskich do polski.

    Ale nie przez islamizm:
    https://dorzeczy.pl/kraj/47991/uciekla-z-dzieckiem-z
    -norwegii-do-polski-prosi-o-azyl-a-norwegia-wystapil
    a-o-zatrzymanie-jej-paszportu.html

  • 28. Data: 2021-02-16 17:51:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

    >Ale nie przez islamizm:
    >https://dorzeczy.pl/kraj/47991/uciekla-z-dzieckiem-
    z-norwegii-do-polski-prosi-o-azyl-a-norwegia-wystapi
    la-o-zatrzymanie-jej-paszportu.html

    Przez islamizm tez
    https://www.wprost.pl/kraj/10205059/rosjanin-uprowad
    zil-dzieci-ze-szwecji-bo-trafily-do-muzulmanskiej-ro
    dziny-stara-sie-o-azyl-w-polsce.html

    "Trójka dzieci i ich ojciec - Rosjanin - pozostaną w Polsce do czasu
    rozpatrzenia ich wniosku o azyl. Mężczyzna uciekł z dziećmi ze Szwecji
    po tym, jak umieszczono je w muzułmańskiej rodzinie zastępczej. "

    Zreszta nie tylko w Szwecji
    https://www.tvp.info/33765181/chrzescijanska-dziewcz
    ynka-trafila-do-muzulmanskiej-rodziny-zastepczej-bla
    gala-by-tam-nie-wracac

    J.

  • 29. Data: 2021-02-16 18:33:53
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-02-16 o 17:51, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Zreszta nie tylko w Szwecji
    > https://www.tvp.info/33765181/chrzescijanska-dziewcz
    ynka-trafila-do-muzulmanskiej-rodziny-zastepczej-bla

    Powód mniej ważny. Faktem jest że istnieje taki trend.
    No ale skoro Olin o tym nie słyszał to może nie miało prawa zaistnieć. :-)

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2021-02-19 00:41:44
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    >
    > Zreszta nie tylko w Szwecji
    > https://www.tvp.info/33765181/chrzescijanska-dziewcz
    ynka-trafila-do-muzulmanskiej-rodziny-zastepczej-bla

    Nie można tego inaczej nazwać jak: złodzieje kradną dzieci.

    --
    animka