    Subject: Re: niszczenie środowiska
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Sat, 13 Feb 2021 13:36:13 +0100

    > Ale nie możesz też wymagać, że każdy będzię zesrywał się nad dowolną
    > dyskusję jako obarczoną ryzykiem, że jakiś tam kretyn czegoś nie
    > zrozumie.
    > Czy dasz emotikona czy nie, i tak nie zrozumie, a podkręcając
    > stopień oczywistości dyskusja na przyjemności zwykle mocno traci.

    Pełna zgoda.
    Jest kilka osób na grupie, których wypowiedzi nawet bez emotikonów są
    oczywistymi ironiami, sarkazmem czy zwykłym żartem.
    Dla każdego nie kretyna są oczywiste nie bez powodów.

    I oczywiście możemy się umówić, że każdy kto konsekwentnie od długiego
    czasu pierdoli głupoty, to tylko tak żartuje. Ordo Iuris, "prolifowcy"
    jeżdżący po miastach z megafonami, faszyści krzyczący "jebać pedałów" i
    "żydzi do gazu", wieszający portrety polityków na szubienicach,
    antyszczepionkowcy, płaskoziemcy, wierzący w chemtrailse... oni wszyscy
    nie dają emotikonów, bo przecież każdy rozumny człowiek wie, że to tylko
    takie trollowanie i przekomarzanie się dla jaj. Po chuj podkręcać
    stopień oczywistości i tracić przyjemność z dyskusji?

    > Jestem pewien. Albo inaczej, on sobie nie robi jaj, on znajduje
    > przyjemność w wynajdowaniu logicznych prawidłowości

    Logicznych? Przecież to co on pisze jest sprzeczne z elementarną logiką.

    Jakim cudem zdrowy psychicznie człowiek, potrafiący pisać i czytać, może
    twierdzić, że faszystowskie poglądy, to poglądy równoprawne do innych i
    że ludzie powinni mieć prawo do tych poglądów, jak do każdych innych?
    Stawianie znaku równości pomiędzy blokowaniem faszystów, a
    prześladowaniem ludzi walczących o swoje prawa jest zgodne z logiką?
    To ma być zabawne i zwiększać przyjemność z dyskusji? Od tego śmiechu
    zaraz mnie brzuch rozboli.

    > i ma generalnie w
    > dupie, że coś podpada pod taki a nie inny światopogląd.

    No skoro ma to w dupie... to wszystko w porządku.

    Ja mam w dupie jego światopogląd, że faszyści też mają prawo do swoich
    poglądów.

    > A jak chcesz uniknąć takiego pierniczenia na poziomie megafonów to
    > wystarczy stwierdzić, że problem nie jest przecież w tym, że nie ma
    > czegoś takiego jak zanieczyszenie hałasem, czy płoszenie zwierząt, czy
    > co można tam podciągnąc, a o stawianie zarzutów, aby dopierniczyć komuś
    > za manifestacje. Pewnie takich źródeł hałasu są dziesiątki a policja nic
    > z tym nie robi. To dlaczego robi w tym przypadku?

    Twierdzisz, że stwierdzenie tej oczywistości powstrzyma JF od
    pierniczenia? Podobno jest inteligentny, więc zakładam, że dostrzegł.
    Jakoś go to nie powstrzymało...

    Żeby uniknąć takiego pierniczenia nie oglądam TVpis (a JF mogę wrzucić
    do KF), ale to nie spowodowało, że w TVpis przestali pierniczyć i że
    mogę tego uniknąć. Obecnie tego nie da się uniknąć, za dużo tego jest, a
    zamykanie oczu nie spowoduje, że zniknie, a wręcz przeciwnie.
    Jeżeli normalni ludzie nie będą na to reagować, to później powinni mieć
    pretensje tylko do siebie.

    Pozdrawiam
    Piotr