    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: niszczenie środowiska
    Date: Sat, 13 Feb 2021 02:19:33 GMT

    On 2021-02-12, Kviat <Kviat> wrote:
    > W dniu 12.02.2021 o 19:30, Shrek pisze:
    > Przypuszczam, że antyszczepionkowcy, wyznawcy reptilian, chemtrailsów,
    > płaskiej ziemi, oraz wyborcy pis biorą się właśnie z takich "żartów"
    > inteligentnych ludzi, którym wydaje się, że są zabawni, a tylko
    > niechcący zapomnieli dodać emotikona na końcu, żeby mieć dodatkową
    > zabawę, że równocześnie normalni ludzie, o przeciętnej inteligencji, też
    > się nabrali na to, że on to pisze na poważnie.

    Ale nie możesz też wymagać, że każdy będzię zesrywał się nad dowolną
    dyskusję jako obarczoną ryzykiem, że jakiś tam kretyn czegoś nie
    zrozumie. Czy dasz emotikona czy nie, i tak nie zrozumie, a podkręcając
    stopień oczywistości dyskusja na przyjemności zwykle mocno traci.

    > Jesteś na 100% pewien, że z tymi megafonami "drugiej strony" (i z
    > wieloma innymi sprawami, które tu prezentuje), to on sobie tylko jaja
    > robi? Bo ja nie.

    Jestem pewien. Albo inaczej, on sobie nie robi jaj, on znajduje
    przyjemność w wynajdowaniu logicznych prawidłowości i ma generalnie w
    dupie, że coś podpada pod taki a nie inny światopogląd. Sam tak mam, ale
    czasem zwyczajnie nie chce mi się potem tłumaczyć rozmaitym oszołomom z
    "mojej strony barykady".

    A jak chcesz uniknąć takiego pierniczenia na poziomie megafonów to
    wystarczy stwierdzić, że problem nie jest przecież w tym, że nie ma
    czegoś takiego jak zanieczyszenie hałasem, czy płoszenie zwierząt, czy
    co można tam podciągnąc, a o stawianie zarzutów, aby dopierniczyć komuś
    za manifestacje. Pewnie takich źródeł hałasu są dziesiątki a policja nic
    z tym nie robi. To dlaczego robi w tym przypadku?

    --
    Marcin