    Subject: Re: niszczenie środowiska
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Sat, 13 Feb 2021 12:23:55 +0100

    W dniu 12.02.2021 o 22:41, J.F. pisze:

    > A ty uwazasz, ze twoje poglady sa jedynie sluszne, a innych faszystowskie.
    > Wiec tobie wolno, a innym trzeba zabronic.

    Nie, nie uważam, że moje poglądy są jedynie słuszne. Za to dla każdego
    normalnego i wykształconego człowieka jest oczywiste, że poglądy
    faszystowskie są niesłuszne i to nie podlega dyskusji.

    Więc nie będę ci robił wykładu z logiki i histori. Wystarczy, że
    zapamiętasz, że poglądy faszystowskie nie są równoprawne do innych
    poglądów. Nie są równie słuszne jak wszelkie inne poglądy.
    I nie twierdzę, że wszystkie inne niż moje poglądy, to poglądy
    faszystowskie.
    Poglądy faszystowskie to te, które są faszystowskie, więc nie manipuluj
    bez sensu.

    > I jakos nie dopuszczasz, ze inni moga uwazac inaczej.

    Ręce opadają... tyle razy już to tłumaczyłem. Poglądy faszystowskie, to
    nie jest coś, co "inni mogą uważać inaczej".

    Uważasz, że poglądy faszystowskie są OK i powinny być traktowane na
    równi z innymi? Uważasz, że można mieć poglądy faszystowskie i inni mają
    obowiązek je szanować?

    (Shrek... i ty to nazywasz zabawnym trollowaniem?)

    > Ale nie wszystko jest tu czarno-biale.
    > Szarosci i kolorow pelno.

    Oczywiście. Ale z tego nie wynika, że nie ma czerni i że wszystko jest
    szare i kolorowe. Nie jest. Tej czerni jest zdecydowanie za dużo. W
    ogóle jej nie powinno być.
    Faszyzm to nie szarość. Tu nie mam miejsca na jakąkolwiek dyskusję.

    > Ale jakby po obu stronach.

    Znowu masz problem z logiką.
    Oszołomstwo z jednej strony nijak nie usprawiedliwia oszołomstwa drugiej
    strony. A już na pewno nie czyni poglądów faszystowskich jako "inni mogą
    uważać inaczej", albo jako poglądów, które należy szanować, bo ktoś ma,
    albo powinien mieć prawo do tych poglądów.

    Jeżeli ktoś tak uważa, to albo ma poważne braki w edukacji, albo jest
    zwykłym kretynem. Albo jest faszystą, czyli kretynem, skoro tak gorliwie
    walczy o "równouprawnienie" poglądów faszystowskich. Innego
    wytłumaczenia nie ma. Czegoś takiego nawet nie można nazwać zabawnym
    trollowaniem z przekory.

    Podaj przykład oszołomstwa z tej "drugiej strony" stojącej przeciwko
    faszyzmowi, to chętnie podyskutuję.

    Blokowanie faszystom możliwości szczucia na innych ludzi przez megafony,
    to nie jest dobry przykład oszołomstwa "drugiej strony" i nie jest
    równoważny z blokowaniem megafonów ludzi walczących o swoje prawa.
    Jeżeli tego nie rozumiesz, to lepiej nie szukaj innych "przykładów".

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr