    Subject: Re: niszczenie środowiska
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Fri, 12 Feb 2021 21:34:13 +0100

    W dniu 12.02.2021 o 20:32, Shrek pisze:

    > No skoro od czasu do czasu miałeś wrażenie, że zachodzi oczywisty fakt
    > trolowania z przekory prze dzejefa? Przecież on to robi cały czas;)

    Bo ja naiwny jestem i z góry zakładam, że nie można być aż tak głupim,
    żeby pieprzyć takie głupoty na poważnie. Żart powtarzany w
    nieskończoność przestaje być śmieszny, a w ostatnich latach sporo
    przybyło takich "żartownisiów" i po krótkim czasie okazywało się, że to
    jednak na poważnie.
    Wystarczy od czasu do czasu włączyć TVpis, albo inne "niezależne" media
    żeby się przekonać, że nie jestem gołosłowny.

    > Nie miałem pojęcia - tam ktoś jeszcze jest? Ja go znam z pręga, prawa i
    > samochodów.

    I całkiem sensownie pisze w przeciwieństwie do oszołomstwa wszelkiej
    maści "obalaczy", którzy praktycznie zdominowali grupę.

    Wspominałem już, że mam znajomego, całkiem niezłego inżyniera, który na
    poważnie wierzy w reptilian i chipowanie ludzi?

    To nie ja napisałem, że pierdolenie głupot jest wartościowe :)

    > Jak kto głupi to
    > jego problem - co ja z tym mam wspólnego.

    Nie napisałem, że masz coś wspólnego z pierdoleniem głupot przez JF :):)
    Chciałem się tylko dowiedzieć, co w tym wartościowego... jeżeli nie
    wiadomo, że to jest żart.
    Nie twierdzę, że rozrywka nie ma wartości.

    > Ja na przykład lubię czytać
    > felietony korwina. Wiem że robi czytelnika w chuja i nie biorę jego
    > wypocin poważnie, ale bawi mnie jak potrafi zrobić kurwę z logiki i mało
    > uważny czytelnik da się podpuścić - niby ma rację, ale jednak nie ma;)
    > No i ma fajny styl.

    Przyznałbym Ci rację, bo to faktycznie dla normalnego człowieka jest
    zabawne... ale podręczniki do historii pokazują, że to wcale takie
    zabawne nie jest.

    > Pewnie masz rację;) Natomiast dzejef jest niegroźny - jaja sobie robi a
    > ktoś kto potrai skonfigurować czytnik albo to dostrzeże albo sam jest
    > trolem i go nie szkoda;)

    Ja chyba faktycznie mało inteligentny jestem, bo nie potrafię tak
    ustawić czytnika żeby sam dodawał emotikony we właściwych miejscach w
    postach innych ludzi.
    :P

    > Jestem:P Po prostu bawi go bycie adwokatem diabła. I trzeba mu przyznać,
    > że robi to dobrze i konsekwentnie.

    Ta konsekwencja jest niepokojąca :)
    Kościół w pierdoleniu głupot jest konsekwentny dużo dłużej niż JF i
    zobacz jakie ma efekty. Albo TVpis. Albo Korwin, którego tak lubisz
    czytać :)
    Mogę podać więcej przykładów.

    > Ja się nie potrafię na niego gniewać

    Z jednej strony współczuję ludziom, którzy takie rzeczy piszą na
    poważnie, a z drugiej uważam, że jednak powinny być jakieś granice
    tolerancji dla głupoty, bo potem budzimy się w kraju w jakim się budzimy.
    A to nie jest zabawne.

    > i lubię jego cięte bądź głupawe riposty czytać. A nawet dyskutować -
    > czasami prowadzi do ciekawych oftopów;)

    Ja też czasem lubię dla zabawy poczytać płaskoziemców, czy wyznawców
    reptilian.
    Ale to chyba trochę inny kaliber, niż poważne sprawy dotyczące
    bezpośrednio ludzi. Nie jestem pewien, czy żartowanie z nawoływania do
    prześladowania innych ludzi jest zabawne. Może to kogoś śmieszy - mnie
    nie. Za dużo tego oszołomstwa się namnożyło ostatnio żeby nadal to
    traktować jako egzotykę z przymrużeniem oka.

    Mogę oczywiście udawać, że nic się nie dzieje i wszystko jest w
    porządku, ale chyba za dużo książek historycznych się naczytałem i moja
    granica tolerancji dla głupoty została przekroczona.

    > A teraz spieprzyłeś sprawę bo przyjdzie dzejef i będzie preorował, że on
    > na poważnie z tymi megafonami i będę w murzyńskiej dupie - już się nie
    > wybronię;)

    Przekonamy się, czy faktycznie jest konsekwentny ;)

    Pozdrawiam
    Piotr