    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niszczenie środowiska
    Date: Fri, 12 Feb 2021 22:41:39 +0100

    dyskusyjnych:6026e646$0$511$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 12.02.2021 o 20:32, Shrek pisze:

    >Bo ja naiwny jestem i z góry zakładam, że nie można być aż tak
    >głupim, żeby pieprzyć takie głupoty na poważnie. Żart powtarzany w
    >nieskończoność przestaje być śmieszny, a w ostatnich latach sporo
    >przybyło takich "żartownisiów" i po krótkim czasie okazywało się, że
    >to jednak na poważnie.

    A ty uwazasz, ze twoje poglady sa jedynie sluszne, a innych
    faszystowskie.
    Wiec tobie wolno, a innym trzeba zabronic.

    I jakos nie dopuszczasz, ze inni moga uwazac inaczej.

    >Wystarczy od czasu do czasu włączyć TVpis, albo inne "niezależne"
    >media żeby się przekonać, że nie jestem gołosłowny.

    Ale nie wszystko jest tu czarno-biale.
    Szarosci i kolorow pelno.

    >Przyznałbym Ci rację, bo to faktycznie dla normalnego człowieka jest
    >zabawne... ale podręczniki do historii pokazują, że to wcale takie
    >zabawne nie jest.

    No i proponuje taki 19-wieczny kapitalizm ... ktory jak wiadomo
    prowadzi do rewolucji socjalistycznej :-)

    >Ta konsekwencja jest niepokojąca :)
    >Kościół w pierdoleniu głupot jest konsekwentny dużo dłużej niż JF i
    >zobacz jakie ma efekty.

    Spadek liczby wiernych ?

    >Z jednej strony współczuję ludziom, którzy takie rzeczy piszą na
    >poważnie, a z drugiej uważam, że jednak powinny być jakieś granice
    >tolerancji dla głupoty, bo potem budzimy się w kraju w jakim się
    >budzimy.
    >A to nie jest zabawne.

    To se wygraj wybory :-P

    Albo prowadz dobra edukacje ... tylko czy w niej nie powinienes uczyc,
    ze jednym wolno nawolywac za aborcja, a drugim przeciw ? :-P

    >Ja też czasem lubię dla zabawy poczytać płaskoziemców, czy wyznawców
    >reptilian.
    >Ale to chyba trochę inny kaliber, niż poważne sprawy dotyczące
    >bezpośrednio ludzi. Nie jestem pewien, czy żartowanie z nawoływania
    >do prześladowania innych ludzi jest zabawne. Może to kogoś śmieszy -
    >mnie nie. Za dużo tego oszołomstwa się namnożyło ostatnio żeby nadal
    >to traktować jako egzotykę z przymrużeniem oka.

    Ale jakby po obu stronach.

    >Przekonamy się, czy faktycznie jest konsekwentny ;)

    Ale ja na powaznie - jak widac wczesniej to jednym przeszkadzaly
    megafony u drugich :-P
    I narzekali, ze policja nic z tym nie robi.
    No to widac robi :-P

    No to teraz musza napuscic kulsonow na drugich, wlasnie za megafony
    :-P

    A jesli ja z tego powodu bede mogl spac w ciszy, to sie uciesze, bo
    jak maja mi co chwila wszyscy slusznie protestujacy krzyczec ... o 6
    rano ...

    J.