    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nie takich
    Date: Fri, 31 Jan 2003 07:04:25 +0000 (UTC)

    .

    > o jakiej szkodzie mówisz ?

    O tej jaka powstala przez niewydanie mi swiadectwa pracy - nie
    zatrudnili mnie, bo nie mialam swiadectwa, mam to na pismie, ale czy
    to wystarczy? probowalam okazac sie wyrokiem, wktorym pracodawca ma
    nakazane wydac mi swiadectwo, ale on nic od ponad dwoch m-cy. chyba
    nalezy im sie jakas kara? Ale jak bede wnioskowac o np. grzywne, to
    czy wtedy zasadza mi odszkodowanie? I jak w ogole udpowodnic ze sie
    nie pracowalo? Moge napisac oiswiadczenie, ale czym to
    potwierdzic?Jak mam aybierac miedzy grzywna a swoim odszkodowaniem to
    wole oczywiscie odszkodowanie!

    > Jak sady podchodza do takich spraw?

    No wlasnie tkich, gdzie ciezko udowodnic, naprawde nie wiem, czy to
    co mam wystarczy.
    Ale tka czy inaczej dzieki za odpowiedz, prosze o jeszcze. DZIEKI!!!