  • 11. Data: 2021-12-08 16:30:02
    Temat: Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.12.2021 o 11:47, Olin pisze:
    > Robert Policmajster wieszczył kuratora za pisanie kredą po chodniku, ale
    > wątpię, żeby te dziecka i ich rodzice czytali juznet, więc akurat to chyba
    > się nie liczy.

    A masz pomysł na inne postępowanie w takiej sprawie? Bo tego - o ile
    sobie przypominam - pytanie dotyczyło. A nie mojej oceny rysowania po
    chodniku.

    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2021-12-08 19:49:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2021 o 11:43, Olin pisze:

    > Spuszczanie przez sąd w pełni popieram.
    > Obawiam się, że kulsony będą kontynuować swe działania aż do kresu władzy
    > ludowej. Część z ochotą, a inni dla świętego spokoju, bo na szeroko
    > rozumianą moralność i przyzwoitość nie liczę.

    Jeden się kiedyś wysypał w przypływie szczerowści przy
    koronapierdolcowym rajdzie na salę zabaw dla dzieci - "Jeżeli ja mam
    honorowo postępować, to ja stracę pracę".

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2021-12-08 19:52:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A masz pomysł na inne postępowanie w takiej sprawie?

    Tak - nie robić z siebie idioty.

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-12-09 00:19:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Z drugiej strony są tysiące ludzi co wcześniej się bali, a teraz widzą,
    > że z kulsoństwem, zerokraturą czy sanepidem po prostu się w sądzie
    > masowo wygrywa i nie ma się co bać. Problem w tym że ci wpierdol na
    > demonstracji spuszczą albo zabiją w kiblu.

    Problem w tym, że będą najpierw nachodzić potem ciągać latami po sądach.
    Ci co się wcześniej bali to tacy mali lub więksi aktywiści - tym może
    tego typu sprawy faktycznie trochę ulżą. Ale z rząd wielkości więcej, to
    normalni ludzi nietrawiący pisowskiego gnoju, nie uciekający na siłę
    przed aktywnością, ale też ceniący spokój. Ci się zastanowią parę razy
    zanim przekażą dalej. I oto właśnie w takich działaniach chodzi.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2021-12-09 00:21:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Bez znaczenia - zerokratura się nie dopatrzy.

    No właśnie. Wyrok w dodatku nieprawomocny.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2021-12-09 06:08:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Problem w tym, że będą najpierw nachodzić potem ciągać latami po sądach.

    No jest. Ale zasadniczo to problem kulsoństwa i zerokratury. Dopóki cię
    nie skarzą jesteś niewinny. Gorzej z sanepidem, ale ci już odpuścili.

> [...]
    > przed aktywnością, ale też ceniący spokój. Ci się zastanowią parę razy
    > zanim przekażą dalej. I oto właśnie w takich działaniach chodzi.

    Zapewne masz rację. Większy problem jest w tym, że pis ma w dupie
    protesty, bo ich elektorat jest na to odporny. Dopóki jest ciepła woda w
    kranie... Dobra - obstawiamy kiedy prądu zabraknie?;)

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-12-09 06:11:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No właśnie. Wyrok w dodatku nieprawomocny.

    Nawet jakby był prawomocny, nawet jakby się prokurator znalazł, to się
    go przeniesie do ustrzyk górnych i założy pegazusa na telefon.

    BTW - sikorski szuka odważnego komornika bo mu dziadek jarek jakieś
    50kpln wisi, za wykonanie zastępcze wyroku;)

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2021-12-10 01:10:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-09, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Zapewne masz rację. Większy problem jest w tym, że pis ma w dupie
    > protesty, bo ich elektorat jest na to odporny. Dopóki jest ciepła woda w
    > kranie... Dobra - obstawiamy kiedy prądu zabraknie?;)

    Ich elektorat jest w dużej większości jak oni sami, albo przekonany, że
    wszyscy tak robią. Stąd problem z każdym łajdactwem, które przechodzi i
    w niewielkim stopniu wpływa na sondarze. Zresztą nie łudźmy się że
    po-pochodne są duzo lepsze. Raczej nie aż tak bezczelne.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2021-12-10 01:11:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > BTW - sikorski szuka odważnego komornika bo mu dziadek jarek jakieś
    > 50kpln wisi, za wykonanie zastępcze wyroku;)

    Ciekawe czy znajdzie.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2021-12-10 05:56:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zresztą nie łudźmy się że
    > po-pochodne są duzo lepsze. Raczej nie aż tak bezczelne.

    Skala nie ta. Pamiętasz czasy jak największym problemem w kraju było że
    kwach się najebał albo sikorski wpierdolił ośmiorniczki za ówczesne 80 PLN?

    --
    Shrek