  • 1. Data: 2005-11-07 11:51:33
    Temat: mieszkanie przyznawane przez pracodawce - standardy
    Od: "bishop" <b...@o...pl>

    Mam pytanie czy są jakieś przepisy określające standardy jakie musi spełniać
    mieszkanie przyznawane przez pracowadce? Chodzi mi o to czy podstawą do
    odmowy odbioru mieszkania może być np. brudne ściany, grzejniki bez
    liczników ciepła, zniszczony parkiet, ubytki w glazurze, ew. przestarzaly
    boljer który zużywa bardzo dużo prądu? - dla mieszkania o pow 44m2 bojler o
    pojemności 80l. Czy ktoś zna szczegółowe przepisy nakładające na
    wynajmującego określone standardy energetyczne w zwiazku z oszczędnością
    energii?