  • 1. Data: 2005-11-07 12:40:37
    Temat: cały czas sprawa sporu z ZDM
    Od: "Grzałka" <d...@o...pl>

    W wiadomosci z dnia 4.11.05 pisałem o problemie; w skrócie przypomnę -
    stojące cegły wzdłóż płotu u starszej Pani częściowo wchodzące na pierwszy
    rząd płytek chodnika (przejście jest) i złośliwy donos sąsiadów w tej
    sprawie do ZDM.

    Ponieważ urzędnicy przychodzą na wizję lokalną, a juz jestem troche bogatszy
    w wiedze odnośnie kompetencji ZDM chciałem was zapytać o coś, co do czego
    nikt sie nie ustosnkował tzn.: forma rozmowy z nimi.

    W moim mniemianiu sprawa jest dosyc błaha - myslę, że maja dużo
    ważniejszych problemów., dlatego tez mam pytanie czy rozmawiać z nimi w
    tonie dośc ignoranckim i lekceważyc sprawę czy raczej przeprowadzić powazną
    rozmowę w tonie ugrzecznionym co do polubownego rozstrzygnięcia problemu?

    Dzięki z góry za pomoc