  • 1. Data: 2005-11-07 10:29:18
    Temat: brak zgodny na wypowiedzenie
    Od: "Edek" <b...@w...pl>

    Czy pracodawca może się nie zgodzić na miesięczne wypowiedzenie?
    Złożyłem wypowiedzenie pod koniec zeszłego miesiąca a teraz się dowiaduję,
    że pracodawca "ma prawo" w szczególnych wypadkach nie zgodzić się na moje
    odejście z końcem tego miesiąca.
    Jak to jest z wypowiedzeniem miesięcznym? (w firmie pracuje niecały rok)

    Edek

  • 2. Data: 2005-11-07 10:35:37
    Temat: Re: brak zgodny na wypowiedzenie
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Edek napisał(a) :
> [...]
    > odejście z końcem tego miesiąca.
    > Jak to jest z wypowiedzeniem miesięcznym? (w firmie pracuje niecały rok)

    Cytat z klasyki:
    "Jasiu, powiedz panu, gdzie może nam skoczyć"
    Powiedz to samo szefowi.
    Jeżeli masz zachowane wszystkie terminy zgodne z KP, to nic nie
    może zrobić. Zakładam, że masz dowód przyjęcia tego wypowiedzenia
    przez pracodawcę. W przeciwnym razie mógłby się wypierać, że je w
    ogóle widział.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 3. Data: 2005-11-07 18:51:12
    Od: Tithian <t...@s...pl>

    Edek napisał(a):
> [...]
    > odejście z końcem tego miesiąca.
    > Jak to jest z wypowiedzeniem miesięcznym? (w firmie pracuje niecały rok)

    Jesli masz pokwitowanie ze on czy dz.kadr przyjal ew potwierdzenie
    nadania poleconym to powiedz mu ze masz go w dzwonku :)))

    pozdrawiam
    tithian
    http://www.myprecious.pl