  • 71. Data: 2021-05-01 12:55:49
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.05.2021 o 09:00, Budzik pisze:

    > Co ty chcesz od Friza i lodów ekipy? ;-D

    W sumie nic. Po prostu też by mnie taki kretyn wkurzył, jakby latał za
    mną, choć raczej niczego złego nie mam zamiaru robić. Jeśli będę się
    chciał pochwalić gatunkiem jedzonych lodów, to wrzucę na FaceBook, albo
    Instagram - czy co tam do tego jeszcze wymyślono.

    --
    Robert Tomasik

  • 72. Data: 2021-05-01 15:30:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 May 2021 12:51:42 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Dziennikarz, który został pozwany za napisanie kłamstwa i potrzebuje
    > przedstawić ten dokument jako dowód w sądzie ma - moim zdaniem -
    > uzasadniony interes prawny w uzyskaniu odpisu.

    Wydaje sie, ze tak.
    Ale ... skad wie, o ktore dziecko chodzi? Powinien wczesniej uzyskac
    dane, przed publikacja.

    Ludzie we wsi powiedzieli? No, moze to i dobra podstawa byla.

    Czy tak na pałę - najpierw napisac, ze jest ojcem, a potem wystapic do
    USC o ujawnienie dzieci, motywujac pozwem :-)

    >Są jeszcze spadkobiercy, matka dziecka, wierzyciele.

    Ale nie dziennikarze.

    J.

  • 73. Data: 2021-05-01 15:37:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 May 2021 12:53:56 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    > Ja w ogóle uważam, że pomysł, by księża żyli w celibacie jest
    > niedorzeczny, bo wiadomo, że wcześniej czy później powstanie z tego
    > problem. Dla takich sytuacji wymyślono zakony. Męskie i żeńskie. Bo
    > oczywiście ktoś może mieć taki "pomysł na życie" i to jego prawo.

    Nie wiazalbym celibatu z zakonem. "Na wolnosci" nie moze celibatu
    przestrzegac?

    A problem ... jak widac nie ma problemu, przestaje byc ksiedzem, zyje
    sobie szczesliwie z rodzina.

    Ale ... czy tu nie o pieniadze chodzilo? Nie ma dzieci, nie ma
    spadkobiercow do koscielnego majatku.

    J.

  • 74. Data: 2021-05-04 02:06:46
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No od tego dziennikarz śledczy jest, żeby takie złe światło znajdować.

    Tak, ale to nie wystarczy.
    Jest sobie takie stare żydowskie powiedzenie: pół prawdy to całe kłamstwo.

    > I to jest dziennikarstwo śledcze?

    Nie, to są tanie propagandowe hasła. Mówimy o ogólnym poziomie GW.
    Zresztą wyniki np. afery ze Srebrną, czy obajtkowywanie tez miały taki

    > No i? Prawdę napisali.

    Dlaczego udajesz, że nie rozumiesz? Zresztą napisałem już ze 2x, że nie
    o treść chodzi.

    > Nie - nie przypominają pasków bo nie są manipulacją - nie wina gazety że
    > rządzą nami kurwy bez honoru. Miej pretensję do kurew a nie gazety co
    > opisuje ich kurewstwa. Praktrycznie każda gazeta ma jakieś sympatie i
    > antypatie. Albo jest brukowcem co jebie wszystkich równo:P

    To są manipulacje, tyle, że mniej bezczelne.

    --
    Marcin

  • 75. Data: 2021-05-04 02:07:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-01, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Matka tak wybrała. Ale on?

    A on jakiś ubezwłasnowolniony, że brał w tym wszystkim publicznie udział?

    --
    Marcin

  • 76. Data: 2021-05-04 06:41:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak, ale to nie wystarczy.
    > Jest sobie takie stare żydowskie powiedzenie: pół prawdy to całe kłamstwo.

    No dobra - dawaj przykad tego dziennikarstwa śledczego, gdzie
    dziennikarz na siłę stawiał podmist liryczny w złym świetle. Tak jak
    napisałem - to nie wina dziennkiarza, ze rządzą kurwy.

    > Nie, to są tanie propagandowe hasła. Mówimy o ogólnym poziomie GW.

    Nie - mówimy o dziennikarstwie śledczym.

    > Zresztą wyniki np. afery ze Srebrną, czy obajtkowywanie tez miały taki

    Zaczynasz gadać jak ci z peło. Problemem nie byli oni, tylko winny byli
    kelnerzy. Po za to wybory przegrała.

    > Dlaczego udajesz, że nie rozumiesz? Zresztą napisałem już ze 2x, że nie
    > o treść chodzi.

    No nie udaję. A co mieli napisać. Pis obajtkiem urządza czystki w
    prasie, to napisali.

    > To są manipulacje, tyle, że mniej bezczelne.

    Ni wiedzę w tym tytule żadnej manipulacji.

    --
    Shrek

  • 77. Data: 2021-05-04 08:37:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 06:41, Shrek pisze:

> [...]

    Jeszcze tak kontrolnie zapytam - ty tytuły to wziąłeś z papierowej,
    wyborcza.pl czy gazeta.pl?

    --
    Shrek

  • 78. Data: 2021-05-04 12:55:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 May 2021 00:07:45 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > A on jakiś ubezwłasnowolniony, że brał w tym wszystkim publicznie udział?

    A co - mial powiedziec "nie zgadzam sie", jesli nie wiedzial,
    czy mial gdzies tam w zakrystii siedziec i nie wychodzic, dopoki TV
    nie wyjdzie?

    A TV jak filmuje np maturzystow, tak moze ksiezy filmowac.

    J.

  • 79. Data: 2021-05-04 13:08:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 12:55, J.F pisze:

    > A co - mial powiedziec "nie zgadzam sie", jesli nie wiedzial,
    > czy mial gdzies tam w zakrystii siedziec i nie wychodzic, dopoki TV
    > nie wyjdzie?

    Generalnie jak chcesz być celebrytą, to wypada się zastanowić czy na
    pewno chcesz. Żeby potem nie miałczeć, że się dziennikarze interesują.

    --
    Shrek

  • 80. Data: 2021-05-04 13:21:19
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Generalnie jak chcesz być celebrytą, to wypada się zastanowić czy na
    > pewno chcesz. Żeby potem nie miałczeć, że się dziennikarze interesują.

    Czy jeśli Michnik (Adam) jest celebrytą to prywatność jego (zmarłego)
    ojca nie podlega ochronie?

    Ustaw sobie zasady jak chcesz ale potem nie skaml jak "twoi" nimi oberwą.

    --
    A. Filip