  • 31. Data: 2021-04-30 12:45:16
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 Apr 2021 12:37:06 +0200, Olin wrote:

    > Gdybym był Zenkiem Martyniukiem albo innym Sławomirem, to musiałbym się z
    > tym pogodzić.

    No niby tak, choc gwiazdy jakos tam z paparazzi walcza.

    Ale syn Zenka tez musi sie pogodzic?

    > Pasztetowa uznała, że fajnie bez żadnego trybu poszczuć
    > wścibskich ziobroturą.

    Ale tryb sie chyba znalazl ... poczekamy, zobaczymy co z tego wyniknie
    :-)

    > Najpierw robiła szopki w telewizji, a nagle rozgłos
    > jej przeszkadza.

    No ba ... ale czy nie moze zmienic zdania?

    Szczegolnie ze syn pelnoletni, teraz to on decyduje ...

    J.

  • 32. Data: 2021-04-30 13:31:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-30 o 12:41, J.F pisze:

    > A ten ewentualny proces u nas, to na jakiej podstawie prawnej ?

    > Ale w druga strone - to jakie znaczenie ma, ze ksiedzem zostal, ze az
    > TVP transmitowala ? :-P

    No właśnie! Kogo interesowała ta transmisja? Powinni między sobą
    transmitować.

    --
    animka

  • 33. Data: 2021-04-30 13:33:21
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-30 o 12:24, Michal Jankowski pisze:

    > Ciekawe, czy ma coś do roboty, odkąd zdjęto ze strony jego telefon jako
    > kontakt w sprawie worków foliowych.

    LOL

    --
    animka

  • 34. Data: 2021-04-30 13:36:40
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-30 o 12:25, J.F pisze:

> [...]
    > pisal o Twoich dzieciach. Albo o Tobie.
    >
    > Tolerowac, nie tolerowac, oburzac sie, zwalczac ?

    48,byly-ksiadz-tymoteusz-szydlo-odnalazl-sie-w-firmi
    e-zwiazanej.html

    > "... ERG Bieruń-Folie, której udziałowcami są Daniel Obajtek i jego
    > matka Halina. To spółka, która w ostatnich latach dostała
    > kilkadziesiąt milionów złotych publicznych dotacji i grantów."

    To woła o pomstę do nieba!

    > To moze nawet trzeba pisac :-)
    >
    > Ale ale ... moze by sie warto przyjrzec procesowi prywatyzacji tych
    > zakladow, i skad tam Obajtek? :-)

    Któregoś dnia może jeszcze z lodówek zacząć wyskakiwać, bo jest wszędzie :-(

    --
    animka

  • 35. Data: 2021-04-30 13:40:58
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-30 o 12:33, J.F pisze:
    > [...]
    >>> https://www.radiomaryja.pl/informacje/jasna-gora-msz
    a-sw-prymicyjna-ks-tymoteusza-szydlo/

    > Sirota to moze zostanie, jak PiS przegra wybory :-)

    Księdzów jest drugie tyle co nie księdzów. Gdyby odcięto ich od polityki
    i głosowania to byłby wielki + dla Polski.

    > No coz ... ksiadz ... z zalozenia specyficzny rodzaj czlowieka, ale
    > czyz chlopak nie zmierza ku normalnosci ? :-)

    Mamusia kazała to poszedł.

    --
    animka

  • 36. Data: 2021-04-30 13:46:51
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-30 o 12:38, J.F pisze:

    > A ewentualne ujawnienie tego nie bedzie przestepstwem?

    Może nie, bo ksiądz teraz to ważna państwowa instytucja.
    Może kiedyś dziewczyna zechce udzielić wywiadu? Chyba, że wezmą ślub, to
    juz by była inna broszka.

    Apropo tych broszek u pani Szadło. Spapugowała po królowej Elżbiecie.

    > O alimentach Leppera i Marcinkiewicza bylo co prawda glosno ...

    Tak, bo chcieli ich ośmieszyć.

    --
    animka

  • 37. Data: 2021-04-30 14:00:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 30 Apr 2021 12:45:16 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale syn Zenka tez musi sie pogodzic?

    A ziobrotura prowadzi jakieś śledztwo przeciw gazetom piszącym o młodym
    Martyniuku? Złożył zawiadomienie, ze ktoś śmiał informować o jego wyroku
    albo rozwodzie?

    > Szczegolnie ze syn pelnoletni, teraz to on decyduje ...

    Kiedy miał prymicje też był pełnoletni. Mógł wtedy poinformować matkę przez
    pełnomocnika, że nie życzy sobie mszy na Jasnej Górze, transmisji
    telewizyjnej i wierchuszki PiS w kościelnych ławkach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 38. Data: 2021-04-30 14:02:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 30 Apr 2021 12:41:16 +0200, J.F napisał(a):

    > A ten ewentualny proces u nas, to na jakiej podstawie prawnej ?

    Przed rozprawą zdaje się legitymują, czyli można sprawdzić, czy dziennikarz
    nie jest poszukiwany.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 39. Data: 2021-04-30 15:04:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

> [...]

    > matka Halina. To spółka, która w ostatnich latach dostała
    > kilkadziesiąt milionów złotych publicznych dotacji i grantów."

    To jest osobna historia.
    Dostali 29,7 mln zł dofinansowania z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na
    badania związane z produkcją folii, z czego wynika, że jest to poważny
    problem naukowy, który wymaga pogłębionych działań i eksperymentów.

    W takim IFJ PAN realizowany jest projekt "Technologia J-PET do
    monitorowania zasięgu wiązki w radioterapii protonowej". Na okres
    01.04.2018 - 31.03.2022 NCBiR przyznało 1.2 mln zł, czyli foliarzom dr inż.
    Antoni Ruciński może najwyżej czyścić buty.
    https://www.ifj.edu.pl/badania/projekty-naukowe/ncbi
    r/realizowane-projekty/lider.php

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 40. Data: 2021-04-30 18:14:54
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie są obiektywni w prezentowaniu materiałów. Manipulują tytułami, nawet
    > zdjęciami aby uzyskac okreslony efekt.

    Nie muszą być obiektywni. Jeśli nie fabrykują faktów i ich nie
    przeinaczają to nie widzę problemów - niech wyborcza patrzy na rękę
    pisiorom. Opozycji teżna ręcę patrzą inni. W tym ci co powinni być
    obiektywni.

    > Prawdę mówiać czasem mi się
    > rzygac chce jak to widzę bo poglądowo z nimi sympatyzuję.

    Jakiś przykład dla ustalenia uwagi?

    > O formę chodzi, nie o treść. Chwytliwe tytuły, podpowiadanie
    > czytelnikom co mają myśleć itp.

    No dobra - przykłady?

    Mistrzem w takich praktykach to jest korwin ale ja uwielbiam go czytać.
    Nie dlatego żebym się zgadzał czy pochwalał jego demagogię.

    --
    Shrek