  • 201. Data: 2021-05-13 06:42:06
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz ["Policja" dziennikarska]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A to ciekawe, bo jakoś nie widziałem policji pałującej wicepremiera z
    > powodu łamania obostrzeń czy szwęania się pod schodami:P

    Czujni dziennikarze "polują" na wicepremiera tylko tak jak na zwykłego
    obywatela? Więcej wiary w GW dziennikarzy i Das Fakt! :-)

    --
    A. Filip

  • 202. Data: 2021-05-13 10:36:03
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 12 May 2021 23:42:14 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Gdyby Prokuratura chciała przesłuchać / wysłuchać kogoś na terenie
    > Wielkiej Brytanii, to by się zwróciła z zagraniczna pomocą prawną. Stąd
    > też nioe o to chodzi. Ale nie wiem o co.

    Z pewnością nie chodzi o to, że Pasztetowa trzyma z rodziną Ziobrano, więc
    ta druga zastrasza kogo może, nawet autorów wpisów w Internecie, żeby tylko
    nie mówić o Tymku foliarzu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 203. Data: 2021-05-13 14:40:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-12 o 11:43, Olin pisze:

    > Ale w jakim trybie chce ich skroić za pośrednictwem ziobrotury, która
    > zapędza się nawet poza UE, a nie wytoczy postępowanie karne albo cywilne?
    > Czy prokuratura to prywatny urząd polityków dobrej zmiany, który ściga za
    > gratulacje dla Pasztetowej, że została babcią?

    A może temu kto to napisał chodziło o to, że został ojcem, bo tak mówią
    na księdzów?

    Ja nigdy na księdza nie powiem ojciec, bo ksiądz to nie mój ojciec.

    --
    animka

  • 204. Data: 2021-05-13 14:44:53
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-12 o 11:57, Olin pisze:

    > Daniel, mogę wszystko, Obajtek może literalnie wszystko, więc podróż w
    > czasie jest drobnostką.
    > Ta wszechmoc jest rodzinna; na przykład jego brat Bartłomiej, leśniczy
    > zarabiający ok. 7 tysięcy złotych brutto miesięcznie, postawił w
    > Łężkowicach pałac wart ~5 mln złotych.

    To się nie mieści w głowie jak bardzo mogą nakraść i są bezkarni.
    Natomiast uczciwych, biednych emerytów dobijają/zabijają.

    --
    animka

  • 205. Data: 2021-05-14 10:32:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 13 May 2021 14:44:53 +0200, Animka napisał(a):

    > To się nie mieści w głowie jak bardzo mogą nakraść i są bezkarni.

    Mogą wszystko, bo odpalają suwerenowi pińcet, a dużej części, której to
    jednak przeszkadza, nie chce się iść na wybory, bo przecie "i tak wszyscy
    politycy są tacy sami".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 206. Data: 2021-05-15 12:10:45
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Olin napisał(a):

    > Ta wszechmoc jest rodzinna; na przykład jego brat Bartłomiej, leśniczy
    > zarabiający ok. 7 tysięcy złotych brutto miesięcznie, postawił w
    > Łężkowicach pałac wart ~5 mln złotych.

    Pałac:)
    5mln:)

    No a później się dziwią jak mają 12,1% poparcia.

    Dalej się nie ogarnęliście mr.Olinie.
    Po pierwsze peło dała strasznie anusa.
    Skoro były wały, trza było go szarpać przed 2015r.
    Po drugie trza było się skupić na jakim dofinansowaniu
    do dworku "na fundację", bo na niczym innym nic peło nie ugra dla się.

    Pisząc głupoty w stylu pałac&5mln nikogo Olinku nie ruszycie
    gdyż nie jest to pałac tylko zwykła nieruchomość i nie 5mln tylko
    na oko 800tysi - 1,2mln i to w woj. mazowieckim.
    Na jakim zadupiu cenę trza przemnożyć przez 0,6--0,7.

    Łobajtek z tego co widzę bawił się w nieruchomości od 1999r.
    Nie wiem czy wiecie Olinku, ale w 2000r m2 działki na mazurach kosztował
    całe 5pln. Skok w cenach gruntu/nieruchomości mieliśmy jakiś rok po wejściu PL do
    UE.
    Dobrze to pamiętam. Szczyt szczytów przypadał na zimę 2006r w krakówku.
    Ceny eksplodowały.

    Pamiętam 1999r Olinku, kawalerka w warszawie kosztowała 29-33 tysie tj. pi x oko
    19 pensji netto.
    Dziś kosztuje 200.ooo tys./ 3500 średnia pensja netto = 57 średnich pensji ("ż"
    inwestory się zleciały i inwestujo)

  • 207. Data: 2021-05-15 12:18:41
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Shrek napisał(a):
    > Ludzi którzy twierdzą że to ojciec tymoteusz ścigaja prokuratura:

    I co dalej?

    Czy konkubina p.Szydło urodziła w końcu to dziecko? A może nie było wcale
    żadnej konkubiny?
    Czy jak zwykle nakłamałeś?

    Chyba jednak nakłamałeś podobnie jak tefaueny nakłamały ws. "gwałtu" Leppera:)
    https://www.youtube.com/watch?v=96Qt76NmK7E wyjaśniło się w końcu
    kto dosypał psychotropów p.Janowskiemu? To ten co protestował
    przeciwko prywatyzacji PL cukrowni.

  • 208. Data: 2021-05-15 14:32:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.05.2021 o 12:18, Astralny Rębajło pisze:

    > I co dalej?
    >
    > Czy konkubina p.Szydło urodziła w końcu to dziecko? A może nie było wcale
    > żadnej konkubiny?
    > Czy jak zwykle nakłamałeś?

    Podkreśl kretynie _w_mojej_wypowiedzi_ w którym miejscu nakłamałem.

    --
    Shrek

  • 209. Data: 2021-05-17 10:54:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 15 May 2021 03:10:45 -0700 (PDT), Astralny Rębajło napisał(a):

> [...]
    > na oko 800tysi - 1,2mln i to w woj. mazowieckim.
    > Na jakim zadupiu cenę trza przemnożyć przez 0,6--0,7.

    Łężkowice leżą w powiecie wielickim, a ten z kolei w województwie
    małopolskim, więc powiedz ziomalom od Piebiaka, żeby lepiej się starali z
    przekazem dnia.
    Ta zwykła nieruchomość jest dworkiem i ma około 450 metrów kwadratowych, na
    których znajduje się m.in. basen i garaż oraz "drobna architektura".

    https://oko.press/daniel-obajtek-dostal-od-brata-dwo
    rek-za-5-mln-zl/

    "Skontaktowaliśmy się z ekspertami, zajmujący się ubezpieczaniem
    nieruchomości. Według ich szacunków dworek jest warty około 5 milionów
    złotych"

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 210. Data: 2021-05-17 11:32:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 15 May 2021 03:18:41 -0700 (PDT), Astralny Rębajło napisał(a):

    > wyjaśniło się w końcu
    > kto dosypał psychotropów p.Janowskiemu?

    Partia dalej trzyma się tej linii?
    Kto dosypał i jakie są na to dowody?