  • 51. Data: 2022-06-06 00:13:36
    Temat: Re: kod źródłowy
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-06-01 o 08:25, rowerex rowerex pisze:
> [...]
    sowania-sedziow-ma-zostac-ujawiony

    > Nie było żadnego kodu źródłowego - losował "sprzęt losujący" wyglądający jak
    komputer,
    > ale hardware wewnątrz miał mniej więcej taki: https://youtu.be/gb-b8pqgys0?t=192

    Tak losuje, że dla jednej bogatej "firmy" zawsze wylosowywuje trójkową
    sędzię (zdała prawo na trójkę). Lech Kaczyński ją asygnował.

    --
    animka

  • 52. Data: 2022-06-06 00:18:09
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-06-01 o 09:02, Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    > nagrania. Możesz mieć zakaz transmisji (jeśli świadkowie zeznają), czy
    > upubliczniania (jeśli proces/postępowanie jest niejawne), w określonych
    > przypadkach, ale nagrać powinieneś móc zawsze - takie jest moje zdanie.
    >
    > Tyle, że konstytucja jedno, sędzia drugie. Powołuje się, że w jednym z
    > kodeksów jest zapisane, że sędzia może zezwolić na nagrywanie dźwięku,
    > ale przecież nigdzie nie jest napisane, że taka czynność jest zakazana -
    > moim zdaniem zezwolić może urzędnikowi bądź funkcjonariuszowi, bo on
    > jest zobligowany do postępowania w granicach prawa, natomiast obywatel

    Sędzia jeszcze bardziej jest zobligowany do uczciwości, ale jak robią
    machlojki to urządzeń rejestrujących nie włączają i podaja komunikat, że
    był problem techniczny.

    --
    animka

  • 53. Data: 2022-06-06 00:21:07
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-06-01 o 22:03, Krzysztof kw1618 pisze:

    > https://helion.pl/search?qa=&szukaj=php
    >
    > Sam silnik losujący można napisać w 3 minuty w PHP8
    > Sortowanie tablicy
    > https://www.php.net/manual/en/language.types.array.p
    hp

    > robi się jedną instrukcją:
    > https://www.php.net/manual/en/function.shuffle.php
    >
    > Kolejne godziny programisty to dorobienie grafiki, aby strona wizualnie
    > jakoś wygladała, bazy MySQL do wpisania nazwisk sędziów, bazy MySQL do
    > wpisywania numerów spraw, panelu do wpisywania i kasowania elementów
    > podlegających losowaniu.
    >
    > Być może dałoby się to napisać od zera w 2-10 godzin
    > https://www.google.com/search?q=średnia+stawka+godzi
    nowa+programisty

    > Dla małych kilkugodzinnych projektów stawka wynosi 180zł/godz, to w
    > duzym zaokrągleniu 1800 zł netto. Ewentualnie jakieś pozbycie się praw
    > autorskich, które już można wyceniać podobnie wg własnej fantazji,
    > dlatego taki program może kosztować 30tys, 100tys, 500tys PLN - kwota
    > dowolna.

    Nie zbidnieją przecież.

    --
    animka