eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja xxx › gwarancja xxx
  • Data: 2004-09-03 16:43:16
    Temat: gwarancja xxx
    Od: "Leon " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kupiłem monitor philipsa lcd w makrocash&hash ponad rok temu.
    Po krótkim czasie zepsul sie wiec zawiozlem go do makro.
    tam dano mi do podpisania pismo, w ktorym zgadzam sie na 21 dniowy okres
    naprawy mimo wpisu do ksiazeczki gwarancyjnej mowiącego o 14 dniach na
    naprawe ( z mozliwoscia przedluzenia do 21 jesli potrzebny bylby jakis
    podzespol do sprowadzenia z "dalekiego wschodu").
    Podpisalem
    Monitor naprawiono - "poprawiono koncówki matrycy".
    Po roku ta sama awaria.
    Pojechalem do serwisu makro i tam ponownie dano mi do podpisania to pismo.
    Tym razem zapytałem się na jakiej podstawie termin z ksiazeczki(14dni)
    zamienia się na 21. Tłumaczono mi, że to dlatego ze musza miec czas na
    dowiezienie do serwisu. Poprosiłem o pokazania mi tego na pismie w kc, bo to
    niby jakis przepis wewnetrzny makro.W koncu zmienili ten druk na 14 dni.

    Jak to jest z tą gwarancją? czy serwis makro moze przedluzyc termin naprawy
    do 21 dni zalaniajac sie transportem towaru do autoryzowanego serwisu?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1