  • Data: 2020-11-11 23:24:14
    Temat: gmatwanina prawna z Trybunałem Konstytucyjnym
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Trybunał Konstytucyjny, który nie ma mandatu aby być trybunalem, wydał
    wyrok, który nie jest wyrokiem, bo go wydawali sędziowie dublerzy.
    Do tego co nie-trybunał wytworzył, dwaj sędziowie. których uważamy za
    sędziów, przedstawili zdanie odrębne.
    Czemu poważni sędziowie zasiadają w składzie, w którym są dublerzy i
    przedstawiają zdanie odrębne do czegoś co nie jest wyrokiem ?

    Inne autorytety prawnicze mówią, że ten wyrok, chociaż nie jest
    wyrokiem, powinien być opublikowany. Rządzący go nie publikują i to jest
    dobrze, chociaż gdy kilka lat temu nie publikowali tamtych wyroków, to
    opozycja domagała się opublikowania.

    Czy jedynym problemem tej gmatwaniny prawnej jest to, że nikt nie
    zakwestionował powyższego działania ?

    Avast.