  • Data: 2007-07-02 10:17:34
    Temat: czy jest przepis?
    Od: "thassos" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sąsiad blokuje mi budowę wysyłając odwołania do Kolegium Odwoławczego, nie
    ma racji gdyż wszystko jest zgodnie z prawem ( czyli 4 m do granicy
    itd..).Architektura w Urzedzie potwierdziła pismem , iż budowa jest zgodna z
    prawem, ale chodzi mi o czas , sąsiad złośliwie mówi iz bedzie dalej sie
    odwoływał do Sądu.

    Teraz pytanie : Czy wyszedł jakis przepis, który mówi , że moge kontynuować
    budowe, bez czekania na odpowiedz Sądu (potrwa to nastepny rok) , i pomimo
    dalszych odwołan sąsiada mogę zacząc budowe?

    dzieki z góry

    th