  • 81. Data: 2022-01-08 15:32:18
    Temat: Re: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.01.2022 o 16:44, _Master_ pisze:

    > Nie powinieneś mieć prawa wyborczego bo nie znasz programów partii na
    > które głosujesz.

    Znam. I właśnie dlatego na konfederastów nigdy nie zagłosuję.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 82. Data: 2022-01-08 16:13:29
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ale można by zrobić, tak jak przed II Wojną Światową było ze Strażą
    > Pożarną, albo obecnie jest na Słowacji z ratownictwem górskim. Albo jak
    > jest z OC na samochód, jak ktoś bez uprawnień jedzie. Ratujemy, ale
    > jeśli jak już uratujemy, to domagamy się zapłaty za ratowanie, skoro
    > wcześniej nie zastosował się do porad.

    Wszystko fajnie.
    Pali mu się dom - nie jest ubezpieczony, nie gasimy, nie będzie miał domu.
    Rozwali samochód, nie miał ubezpieczenia, trudno, nie będzie miał samochodu.
    No OK...

    Ale zostawić go w tym rozwalonym samochodzie, niech zdycha? Zostawić
    kolesia w górach - niech zamarznie, bo się nie ubezpieczył?
    Ofiarę wypadku nie ratujemy, bo kierowca który spowodował wypadek nie ma OC?

    Ratujemy (społeczeństwo płaci), a potem domagamy się zapłaty.
    A jak nic nie ma, to kto płaci (kto już zapłacił)?
    Jak nic nie ma, to już mu nic nie zabierzesz. Wsadzisz do więzienia za
    długi - znowu na koszt podatników?
    Rozstrzelać? - a kto zwróci za jego leczenie zapłacone przez resztę
    społeczeństwa?

    Nie wydaje mi się, że ratownicy w górach w Słowacji (nie byłem, nie
    zaznałem tego osobiście, więc zgaduję) pytali o ubezpieczenie i jak nie
    ma, to zostawiają.

    Wracając do niezaszczepionych... czyli ratujemy, społeczeństwo płaci za
    leczenie, za rehabilitację, ale jak koszty przekroczą wartość jego
    majątku, to luzik, czy wsadzamy delikwenta do więzienia..? Jak umrze, to
    ściągamy należność do czwartego pokolenia, czy tylko do trzeciego?

    Bo wiesz, taki przeszczep płuc kosztuje ze 200 czy 300 tys...

    To nie prościej się zaszczepić?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 83. Data: 2022-01-08 16:14:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-08-stycznia-2022 o 15:26, Kviat pisze:

    > Jak, skoro konto zablokowane? :)

    Przecież wątek jest o usunięciu konta Konfederacji
    Chcemy wiedzieć czym zawinili.

    Ty wiesz?

  • 84. Data: 2022-01-08 16:17:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-08-stycznia-2022 o 15:32, Kviat pisze:

    > Znam. I właśnie dlatego na konfederastów nigdy nie zagłosuję.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    A napiaszesz na kogo byś zagłosował?

  • 85. Data: 2022-01-08 16:18:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=wslzsLFXPhA

  • 86. Data: 2022-01-08 19:59:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 08.01.2022 o 15:10, Shrek pisze:

    > Zdaje się, że jednak właśnie na tym polega idea ubezpieczeń. I to pod
    > przymusem. Co więcej brzydka książeczka na ka zabrania dyskryminacji...

    I ja im prawa do ubezpieczeń nie odmawiam. Ani prawa do leczenia.
    A nawet niech się nie szczepią jak nie chcą.

    Tylko po chuj pierdolą bzdury i rozpowszechniają kłamstwa na ten temat?
    I to powinno być karalne.
    Nie to, że komuś wiara nie pozwala, czy coś takiego, ale to, że celowo i
    z premedytacją kłamią o jakichś pierdolonych chipach w szczepionkach,
    czy o porwaniach dzieci przez premierów i prezydentów w ramach jakiegoś
    spisku(*).

    Problemem nie jest to, że ktoś tam się nie zaszczepi, bo przecież
    niektórzy ludzie nie mogą się zaszczepić faktycznie, np. z powodów
    zdrowotnych. Problemem jest to, że ktoś tam się nie zaszczepi i straci
    zdrowie, bo uwierzył jakiemuś cynicznemu chujowi, że w szczepionce są
    chipy, a bez tego by się zaszczepił i żył ze swoimi płucami. Traci na
    tym on, jego rodzina, bliscy i cała reszta społeczeństwa.
    Tak rozumiem umowę społeczną ludzi, skoro już zdecydowali się żyć w
    zorganizowanych społecznościach, że ludzie silniejsi powinni również
    pomagać i chronić tych słabszych - przed cynicznymi chujami również.

    Jeżeli jakiś dorosły człowiek, potrafiący pisać, czytać i uruchomić
    komputer, pisze w internecie, że w szczepionkach są chipy (albo, że
    przywódcy państw porywają dzieci i je zabijają w piwnicy jakiejś
    pizzerii), to są trzy możliwości:
    1) robi to celowo (dla zabawy, dla pieniędzy...) i jest skończonym
    chujem, który powinien siedzieć za to w więzieniu
    2) uwierzył jakiemuś skończonemu chujowi, który wykorzystał jego
    naiwność i niski poziom intelektualny i teraz to bezmyślnie powtarza
    3) ma poważne zaburzenia psychiczne i powinien się leczyć

    Rozróżnienie tego jest trudne, często niemożliwe, więc jest trudne i
    często niemożliwe wyciąganie konsekwencji wobec takich ludzi, dlatego
    właśnie takie treści, a szczególnie te o dużej szkodliwości społecznej i
    o dużych zasięgach powinny być blokowane i usuwane. I im większa
    szkodliwość i im większy zasięg, tym szybciej.
    Nie twierdzę, że priorytetem do zablokowania jest jakiś szur z
    urojeniami o Księżycu z sera, albo koleś twierdzący, że jest Napoleonem,
    czy tam innym wysłannikiem boskiej cywilizacji z Oriona. Choć przyznaję,
    że przywódcy sekt ogołacający ludzi i ich rodziny z dorobku życia
    powinni być wysoko na tej liście.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 87. Data: 2022-01-08 20:08:19
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2022-01-08 o 16:14, _Master_ pisze:

    > Przecież wątek jest o usunięciu konta Konfederacji
    > Chcemy wiedzieć czym zawinili.
    >
    > Ty wiesz?

    Dla lewactwa, że są.

  • 88. Data: 2022-01-08 20:10:08
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2022-01-07 o 16:26, _Master_ pisze:
    > Sugerujesz krytykowanie "pośredniego przymusu szczepień na covid" kiedy
    > te szczepienia nie są przymusowe to coś złego i niezgodnego z prawem?
    >
    > Bo gdyby taki OBOWIĄZEK istniał to można by to nazwać podżeganiem do
    > złamania prawa choć w demokracji itnieje też sprzeciw obywatelski.
    >
    > Nie wiem co bierzesz ale bierz POŁOWĘ ;_)

    jeśli bierze psychotropy, to będzie raczej gorzej.

  • 89. Data: 2022-01-08 20:16:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-08-stycznia-2022 o 20:08, t-1 pisze:

    > Dla lewactwa, że są.

    Tak. To może być dla lewactwa wyraz wolności słowa. Swojej wolności.

    Gdzie te wszystkie mądrale co darli ryja że im tvn zamkną?

  • 90. Data: 2022-01-08 20:30:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2022 o 19:59, Kviat pisze:

    > I ja im prawa do ubezpieczeń nie odmawiam. Ani prawa do leczenia.
    > A nawet niech się nie szczepią jak nie chcą.

    Odmawiasz, albo chciałbyś odmówić, tylko nie masz powera. No bo po co to
    piszesz:P Pół roku temu sprawa była prosta - szczepienie zapewniało 100%
    ochrony przed hospitalizacją i zgonem - więc wystarczyło przestać leczyć
    i spokój - zachorował, znaczy się sam se winny niech zdycha. No ale
    się... no okazało się, że oficjalne zapewnienia nieco rozmijają się z...
    no z rzeczywistoscią.

    > Tylko po chuj pierdolą bzdury i rozpowszechniają kłamstwa na ten temat?

    To już zupełnie inne sprawa.

    > I to powinno być karalne.

    Hmmm. Ale zanim się prokuratura wyjai to się okaże że oni wcale nie
    kłamali i będzie lipa:P

    "myślicie że na dwóch dawkach się skończy?", "subskrypcja na prawa
    obywatelskie!", "przecież to będzie mutować jak grypa", "obostrzenia są
    nielegalne i będą upadać w sądach". No i co? Chciałeś ich prokuratorem
    straszyć, a tu taka głupia sprawa, że okazuje się, ze mieli rację. No zonk;)

> [...]
    > zdrowie, bo uwierzył jakiemuś cynicznemu chujowi, że w szczepionce są
    > chipy, a bez tego by się zaszczepił i żył ze swoimi płucami.

    Problemem jest to, że byli sobie eksperci co twierdzili jedno i
    umiarkowane szury co przeczytały coś innego w komórce na kiblu. I po pół
    roku okazało się że szury, co swoje "teorie" wysrały na kiblu miały
    rację. Co z kolei tragicznie świadczy o ekspertach i robi generalnie
    bardzo zły piar nauce:(

> [...]
    > o dużych zasięgach powinny być blokowane i usuwane. I im większa
    > szkodliwość i im większy zasięg, tym szybciej.

    No tylko przykłady powyżej pokazują, że łatwo się rozpędzić:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.