  • 91. Data: 2022-01-08 20:39:59
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Spytać, czy nie socjaliści ("komuniści") lub narodowcy (wg grupowych pedałów
    "faszyści").

    -----

  • 92. Data: 2022-01-08 20:48:50
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 08.01.2022 o 15:03, Shrek pisze:

    > Jak taki cwany jesteś to udowodnij że tych czipow nie ma:P

    Zaraz po tym, gdy udowodnisz, że są :P

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 93. Data: 2022-01-08 21:30:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2022 o 20:48, Kviat pisze:

    > Zaraz po tym, gdy udowodnisz, że są :P

    Ale po co - ty chcesz zakazać, ty udowodnij że kłamią. Pamiętaj o pewnym
    czajniczku;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 94. Data: 2022-01-08 22:25:18
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 08.01.2022 o 16:14, _Master_ pisze:

    > Przecież wątek jest o usunięciu konta Konfederacji
    > Chcemy wiedzieć czym zawinili.
    >
    > Ty wiesz?

    Wszyscy wiedzą. Oprócz ciebie.

    Ale wróćmy do tematu. Twierdziłeś, że lewica też zasługuje, miałeś podać
    przykład. I nie dałeś rady, chociaż masz dostęp do źródła, bo ich nie
    zablokowali...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 95. Data: 2022-01-08 22:28:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2022 o 22:25, Kviat pisze:

    > Wszyscy wiedzą. Oprócz ciebie.

    Ja w sumie nie wiem... nie mam fajsbuka a jakbym miał to i tak bym
    profilu konfy nie oglądał.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 96. Data: 2022-01-08 22:31:14
    Temat: Re: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 08.01.2022 o 16:17, _Master_ pisze:

    > A napiaszesz na kogo byś zagłosował?

    W tej chwili nie mam dobrego wyboru. Ale wiem jaki wybór byłby na pewno zły.
    A jak dojdzie do wyborów, to będę zmuszony zagłosować na zło mniejsze,
    bo niegłosowanie w ogóle, to tak jakbym oddał głos na zło większe.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 97. Data: 2022-01-09 00:05:01
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 08.01.2022 o 20:30, Shrek pisze:

    > Odmawiasz, albo chciałbyś odmówić, tylko nie masz powera.

    Pisałem ogólnie, ale faktycznie niektórym by się przydało odmówić :P

    > Pół roku temu sprawa była prosta - szczepienie zapewniało 100%
    > ochrony przed hospitalizacją i zgonem

    Naukowcy tak twierdzili, czy taki przekaz przebił się do mediów od... no
    nie wiem... polityków... ministrów zdrowia... ich rzeczników prasowych?
    Bo to chyba trochę inny problem i inny temat.

    > - więc wystarczyło przestać leczyć
    > i spokój - zachorował, znaczy się sam se winny niech zdycha. No ale
    > się... no okazało się, że oficjalne zapewnienia nieco rozmijają się z...
    > no z rzeczywistoscią.

    Więc to problem z oficjalnymi zapewnieniami, a nie z rzeczywistością,
    ani tym bardziej z wiedzą naukową.

    Pewnie ktoś gdzieś stwierdził, że ludzie są zbyt tępi i nie zrozumieją
    dlaczego naukowcy się "spierają", czy skuteczność wynosi 76%, czy może
    67%, czy może 86% (co z nich za naukowcy, że nie mogą się zdecydować...
    pewnie się nie znają) i poszło w świat zaokrąglenie do 100 (przecież
    polityk nie może obiecać, że wybuduje autostradę w 76 procentach, bo
    jeszcze przegrałby wybory, to nić, że inżynier twierdzi, że nie zdążą,
    będziemy się martwić po wyborach, a ludziom powiemy, że autostrada
    będzie, nie takie rzeczy łykali).
    Tak to jest, jak ludzi traktuje się jak bezmyślną gawiedź i nie podaje
    rzetelnych, zgodnych z wiedzą naukową przekazów. A potem zdziwienie.
    Co to za news, że skuteczność wynosi od do, że nie ma dwóch identycznych
    organizmów, że każdy inaczej reaguje... ile pytań... ile wątpliwości...
    ile się trzeba namęczyć z tłumaczeniem ludziom...
    Szkoda kasy na edukację, czas antenowy kosztuje, a transmisja z
    gównoburzy między politykami, relacja z otwarcia szamba, albo z mszy
    bardziej się opłaca.

    Tak samo z maseczkami. Na początku przekaz zero-jedynkowy, że skuteczne,
    a potem jakiś szur wyskakuje, że jednak przepuszcza 67% - więc nieskuteczne.
    To nic, że nie przepuszcza 23%, a więc daje większą skuteczność niż brak
    maseczki, przekaz idzie, że nieskuteczne...

    Procenty wziąłem z sufitu, na potrzeby dyskusji.

    > To już zupełnie inne sprawa.

    > Hmmm. Ale zanim się prokuratura wyjai to się okaże że oni wcale nie
    > kłamali i będzie lipa:P
    >
    > "myślicie że na dwóch dawkach się skończy?",

    A czy to naukowcy twierdzili, że na dwóch dawkach się skończy?
    Przecież szczepionek nie opracowują debile, tylko ludzie, którzy się na
    tym znają i wiedzą, że to nie pierwsza szczepionka jaką wymyślili.
    To nie jedyna szczepionka w historii, która wymaga dawek przypominających.

    Pokaż mi naukowca, który pracował nad tymi szczepionkami, który
    twierdził, że ma 100% skuteczność i wystarczą dwie dawki do końca życia.
    Takie stwierdzenie to blamaż w świecie naukowym i żaden poważny
    naukowiec by się nie odważył.

    Wziąć za dupę tych, którzy takie rzeczy pieprzyli.

    > "przecież to będzie mutować jak grypa",

    Pokaż mi jakiegoś naukowca od wirusów, który twierdził, że nie będzie
    mutować. Musiałby być kretynem i samobójcą (w świecie naukowym). Nawet
    ja wiem, że wirusy mutują.

    > Problemem jest to, że byli sobie eksperci co twierdzili jedno i
    > umiarkowane szury co przeczytały coś innego w komórce na kiblu. I po pół
    > roku okazało się że szury, co swoje "teorie" wysrały na kiblu miały
    > rację. Co z kolei tragicznie świadczy o ekspertach i robi generalnie
    > bardzo zły piar nauce:(

    Zły piar nauce zrobili politycy i media, a nie naukowcy.
    Co eksperci winni (i nauka...), że media i politycy woleli wydawać kasę
    na "wiadomości", że jakaś pani znana z tego, że jest znana zmieniła
    kolor włosów i na transmisje z przyjmowania opłatka przez jakiegoś polityka?
    Co naukowcy są winni, że media wolą gadać z jakimiś pseudo-ekspartami,
    od których odcinają się nawet ich macierzyste uczelnie?
    Po chuj zapraszają do studia ludzi (i nazywają ich ekspertami), którzy
    mają postępowania dyscyplinarne w organizacjach naukowych za opowiadanie
    rzeczy niezgodnych i wręcz sprzecznych z aktualną wiedzą naukową,
    ewidentnych bzdur?
    Nie widzę tu żadnej winy naukowców. No może poza jednej... że nie
    potrafią sobie poradzić z szurami we własnym środowisku, albo robią to
    zbyt wolno. W końcu ktoś tym ludziom dawał tytuły naukowe. I to
    faktycznie źle o nich świadczy.

    Skoro ten wirus jest taki groźny (a jest, bo ludzie umierają), skoro
    gospodarka w skali globalnej ponosi tak wysokie koszty (a ponosi), skoro
    naukowcy ostrzegali, że tak będzie (a ostrzegali), to forsa powinna
    płynąć rurą o dużej średnicy na ekspertów. W tym, na tłumaczenie ludziom
    w mediach, od rana do wieczora, co się dzieje, co to za dziwo te
    szczepionki i jak działają. A bzdury powinny być dementowane. Do skutku.

    To inwestycja w edukację społeczeństwa, która zwróciłaby się z nawiązką
    w postaci mniejszych kosztów. Ja nie twierdzę, że 100% czasu antenowego,
    ale w obliczu takiego zagrożenia, to może chociaż na ten czas mogliby
    sfinansować odwrócenie proporcji bełkotu o kiszeniu ogórków w stosunku
    do ilości rzetelnej naukowej wiedzy.

    Ale musielibyśmy mieć polityków i rządy z jajami odrobinę mądrzejsze od
    przeciętnego wyborcy, które zniosłyby psychicznie protesty społeczne, że
    za mało discopolo w TV.
    A nie mamy.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 98. Data: 2022-01-09 01:21:16
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 08.01.2022 o 21:30, Shrek pisze:

    > Ale po co - ty chcesz zakazać, ty udowodnij że kłamią. Pamiętaj o pewnym
    > czajniczku;)

    Pamiętam.
    Pamiętam też, że to ty twierdzisz, że chipy są...
    A ten czajniczek nie jest tak groźny dla zdrowia jak te chipy, więc mam
    go gdzieś ;)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 99. Data: 2022-01-09 08:09:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.01.2022 o 01:21, Kviat pisze:

    > Pamiętam.
    > Pamiętam też, że to ty twierdzisz, że chipy są...

    Że niby co twierdzę?

    > A ten czajniczek nie jest tak groźny dla zdrowia jak te chipy, więc mam
    > go gdzieś ;)

    Pamiętaj z czego postulat istnienia czajniczka wynika:P Bo z tego co
    pamietam to zaczęło się od kwestii dowodu na istnienie boga. A on
    zdecydowanie potrafi być niezdrowy:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 100. Data: 2022-01-09 08:38:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.01.2022 o 00:05, Kviat pisze:

    > Pisałem ogólnie, ale faktycznie niektórym by się przydało odmówić :P

    No ale wypadałoby jakąś podstawę prawną podać. A z tym kiepsko.

    > Naukowcy tak twierdzili, czy taki przekaz przebił się do mediów od... no
    > nie wiem... polityków... ministrów zdrowia... ich rzeczników prasowych?
    > Bo to chyba trochę inny problem i inny temat.

    Ekspertów. Takie były oficjalne "dane". PZH to jeszcze naukowcy czy już
    politycy, bo jakiś miesiąc temu spadło z ich strony "raport o 100%
    skuteczności przeciw hospitalizacji i zgonom na covid? Ci co je
    kwestionowali byli kwalifikowani jako "szury". I nie, nie jest to inny
    temat bo na tej podstawie chciałbyś komuś zabraniać wolności wypowiedzi
    lub pozbawiać ludzi prawa do leczenia.

    > Więc to problem z oficjalnymi zapewnieniami,

    Odwaracasz alika ogonem. Przecież właśnie postulowałeś, żeby szurom
    odebrać prawo głosu. A szury... miały rację.

> [...]
    > jeszcze przegrałby wybory, to nić, że inżynier twierdzi, że nie zdążą,
    > będziemy się martwić po wyborach, a ludziom powiemy, że autostrada

    Czyli oficjalnie kłamano i popierano to środowiskiem "eksperckim i
    naukowym". A tych chciałbyś odebrać wolność słowa tym co to (jak się
    okazało słusznie) kwestionowali.

    > Tak to jest, jak ludzi traktuje się jak bezmyślną gawiedź i nie podaje
    > rzetelnych, zgodnych z wiedzą naukową przekazów.

    To też nie do końca tak było. Po prostu sami "naukowcy" nie wiedzieli
    jak jest. Więc gadali od sasa do lasa, a wybierano po prostu pasujące
    wyniki. Jak komuś nie pasowało to zostawał szurem.

> [...]
    > To nic, że nie przepuszcza 23%, a więc daje większą skuteczność niż brak
    > maseczki, przekaz idzie, że nieskuteczne...

    Ale jak ktoś mówi, że nie naukowego uzasadnienia dla noszenia na
    przykład 8 godzin w pracy to szur - prawda?

    > A czy to naukowcy twierdzili, że na dwóch dawkach się skończy?

    No więc w czym problem jak "szur" twierdzi, że "na dwóch się nie
    skończy", skoro nie ma przecież żadnej wersji że ma się na dwóch skończyć:P

    > Przecież szczepionek nie opracowują debile, tylko ludzie, którzy się na
    > tym znają i wiedzą, że to nie pierwsza szczepionka jaką wymyślili.

    No właśnie ten optymizm jest.... zaskakujący, bo przecież wiedzą, że do
    tej pory nie udało się wytworzyć trwałej odporności na przeziębienie czy
    grypę. Więc w zasadzie to były przesłanki, żeby zgadywać, że skończy się
    to raczej tak jak się skończyło.

    > To nie jedyna szczepionka w historii, która wymaga dawek przypominających.

    No właśnie... Wiec za co chcesz "karać" szury?

> [...]
    > twierdził, że ma 100% skuteczność i wystarczą dwie dawki do końca życia.
    > Takie stwierdzenie to blamaż w świecie naukowym i żaden poważny

    Czyli cały "globalny rząd" należy do spisku;)

    > Wziąć za dupę tych, którzy takie rzeczy pieprzyli.

    No przecież właśnie to cały czas postulują "szury". Jeden nawet
    proponował konkretnie to wszyscy się oburzyli:P

    > Pokaż mi jakiegoś naukowca od wirusów, który twierdził, że nie będzie
    > mutować. Musiałby być kretynem i samobójcą (w świecie naukowym). Nawet
    > ja wiem, że wirusy mutują.

    Mam propozycję - pogadaj z brunem na pręgu. Niby rozsądny gość a jednak...

    > Zły piar nauce zrobili politycy i media, a nie naukowcy.

    Jakoś nie słyszałem prostestów środowiska naukowego. Może dlatego, że
    jak ktoś protestował to zostawał szurem.

    > Co naukowcy są winni, że media wolą gadać z jakimiś pseudo-ekspartami,
    > od których odcinają się nawet ich macierzyste uczelnie?

    Ok - czyli reasumując - nauka nie kwestionowała tych szurskich
    postulatów wymienionych powyżej? Mamy po prostu do czynienia ze
    światowym spiskiem elit i mediów, którzy ubrali się w "ekspertów" i
    usiłowali okłamać ludzkość:P I ty chcesz szurom zabranać wolności
    wypowiedzi? ;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.