  • 11. Data: 2022-01-05 23:56:45
    Temat: Re: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 05.01.2022 o 22:37, A. Filip pisze:
    > Dobór słów kluczowych w oświadczeniu KPRM jak dla mnie oznacza minimum
    > "publiczne nie całkiem wprost nie rezygnowanie" z wykorzystania szeroko
    > otwartych przez FB prawnych możliwości :-)

    Czy choć raz w życiu udało ci się napisać poprawnie jakieś zdanie w
    języku polskim? Tak, aby normalny człowiek zrozumiał o co ci chodzi po
    jednokrotnym przeczytaniu?

    > https://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm

    I czego nie rozumiesz?
    Kłamstwa nie są informacją, a ich rozpowszechnianie powinno być karalne.

    > https://tvn24.pl/polska/konfederacja-zlozy-pozew-prz
    eciwko-facebookowi-po-usunieciu-jej-profilu-5549742

    Czyli jednak wiedzą za co zostali zbanowani.
    Dostali ostrzeżenia, olali, a teraz płaczą.

    Nie. To stanowi ban, za zamieszczanie treści niezgodnych z wiedzą naukową.

    Pewnie chodzi o zasięgi, czyli o dużą szkodliwość społeczną.
    Profil z ponad 500 tys. obserwujących płacze: "o zobaczcie, tutaj inny
    szur (z 5 obserwującymi) też bredzi głupoty, a jego nie zbanowaliście!"

    Żałosne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 12. Data: 2022-01-06 00:25:27
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Kviat napisał(a):

    > A ty nadal nie rozumiesz za co ich banują i że to nie ma nic wspólnego z
    > wolnością słowa.

    Krótko:
    https://docer.pl/doc/evc0c5

  • 13. Data: 2022-01-06 00:49:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-05, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:
    > Fejs zbanował konfederastów, a tu cicho jak makiem zasiał.
    > https://spidersweb.pl/2022/01/konfederacja-facebook-
    ban.html

    > Co robią Master, Ącki, Filipek i inne Rębajły? Czemu jeszcze nie tupią
    > nóżkami i się nie pienią? Co na to grupowe foliarstwo?

    Nie wiem, ale taki Zandberg protestuje:
    https://www.rp.pl/polityka/art19258161-zandberg-w-ob
    ronie-facebooka-konfederacji-arbitralna-wladza-platf
    orm-nie-jest-rozwiazaniem

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2022-01-06 00:49:38
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Czy choć raz w życiu udało ci się napisać poprawnie jakieś zdanie w
    > języku polskim? Tak, aby normalny człowiek zrozumiał o co ci chodzi po
    > jednokrotnym przeczytaniu?

    Ty jesteś normalny? Cóż za samoocena.

    > I czego nie rozumiesz?
    > Kłamstwa nie są informacją, a ich rozpowszechnianie powinno być
    > karalne.

    Kara *bez sądu* na grupie prawo?
    <ironia> Komunistyczni cenzorzy w trudzie i znoju od rana do nocy
    zwalczali kłamstwa o realnym socjalizmie. </ironia>

    eciwko-facebookowi-po-usunieciu-jej-profilu-5549742

    > Czyli jednak wiedzą za co zostali zbanowani.
    > Dostali ostrzeżenia, olali, a teraz płaczą.

    Jak rozumiem Konfederacja twierdzą że nie dostali.
    Czy może ty sugerujesz że KPRM dostawało ostrzeżenia zamiast Konfederacji?

    > Nie. To stanowi ban, za zamieszczanie treści niezgodnych z wiedzą naukową.

    Naukofców ci jak psów, każdy może mieć własnego i to nawet jako tako
    wiarygodnego :-)

    Wiedza naukowa na temat tego co się teraz dzieje a jest tak
    skomplikowane i "niezbyt precedensowe" jak ta pandemia z natury rzeczy
    jest sporna albo jedno wielkie śmierdzące gówno warta. Naukowe
    dochodzenie do prawdy jest sporem. No chyba że "prawda" jest z góry
    ustalona. Kopernik nie miał wstydu podważać naukowego consensusu! ;-)

> [...]
    > Profil z ponad 500 tys. obserwujących płacze: "o zobaczcie, tutaj inny
    > szur (z 5 obserwującymi) też bredzi głupoty, a jego nie

    Skąd u ciebie aż taka fiksacja na punkcie zdrowia (psychicznego)?

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2022-01-06 01:05:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
    ban.html

    > Nie wiem, ale taki Zandberg protestuje:
    > https://www.rp.pl/polityka/art19258161-zandberg-w-ob
    ronie-facebooka-konfederacji-arbitralna-wladza-platf
    orm-nie-jest-rozwiazaniem

    Aż mi wstyd się zgadzać (z grubsza) z Zandberg-iem w tej kwestii ;-).

    Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
    przeciw reszcie świata.
    -- Przysłowie afgańskie

    --
    A. Filip

  • 16. Data: 2022-01-06 01:22:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-06, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    ronie-facebooka-konfederacji-arbitralna-wladza-platf
    orm-nie-jest-rozwiazaniem

    > Aż mi wstyd się zgadzać (z grubsza) z Zandberg-iem w tej kwestii ;-).

    To nie wstyd, bo Zandberg protestuje po typowej socjalistycznej lini,
    ptt. nie będzie imperialistyczne korpo wchodzić w kompetencje państwa.

    > Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
    > przeciw reszcie świata.
    > -- Przysłowie afgańskie

    Obawiam się, że to nie ten przypadek, i również nie ten przypisywany
    niejakiej Evelyn Beatrice Hall: ,,I disapprove of what you say, but I
    will defend to the death your right to say it"

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2022-01-06 01:45:46
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    >
    > To nie wstyd, bo Zandberg protestuje po typowej socjalistycznej lini,
    > ptt. nie będzie imperialistyczne korpo wchodzić w kompetencje państwa.

    Ja obstawiam że w perspektywie 10:20 lat FB straci swoją dominującą
    pozycje na >50%. Gdy będą >3 alternatywne Twittery/FB to opcja
    "głosowania nogami" będzie miała jakiś prawdziwy sens przy obronie
    podobnych zgniłych praktyk korporacji.

    > Obawiam się, że to nie ten przypadek, i również nie ten przypisywany
    > niejakiej Evelyn Beatrice Hall: ,,I disapprove of what you say, but I
    > will defend to the death your right to say it"

    Chciałbym się tobą nie zgadzać w tej kwestii, ale jakoś się nie rwę.

    --
    A. Filip

  • 18. Data: 2022-01-06 13:08:31
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 06.01.2022 o 00:49, A. Filip pisze:

    > Naukowe dochodzenie do prawdy jest sporem. No chyba że "prawda" jest z góry
    > ustalona. Kopernik nie miał wstydu podważać naukowego consensusu! ;-)

    Jest sporem na argumenty, a nie pierdoleniem bzdur wyssanych z brudnego
    palucha o chipach w szczepionkach.

    Ale nie sądzę, że kiedykolwiek to zrozumiesz, skoro nawet nie potrafisz
    napisać jednego zdania poprawnie w języku polskim.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 19. Data: 2022-01-06 14:37:07
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > I czego nie rozumiesz?
    > Kłamstwa nie są informacją, a ich rozpowszechnianie powinno być karalne.

    Ponadto zapisy Konstytucji dotyczą zobowiązań państwa co do ochrony
    swobód obywatelskich, a nie zobowiązań podmiotów prywatnych. Narzucanie
    podmiotom prywatnym obowiązku umożliwienia głoszenia poglądów z którymi
    się nie zgadzają stanowiłoby naruszenie wolności tych podmiotów. Są z
    tego pewne określone prawem wyjątki, ale to są tylko wyjątki.

  • 20. Data: 2022-01-06 15:00:23
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Uncle Pete <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > głoszenia poglądów z którymi się nie zgadzają stanowiłoby naruszenie
    > wolności tych podmiotów. Są z tego pewne określone prawem wyjątki, ale

    <ad-absurdum> Gdzie w konstytucji pisze że konstytucyjny zakaz tortur i
    bezprawnego pozbawienia wolności nie dotyczy podmiotów prywatnych?
    </ad-absurdum>

    IMHO "byle portalik" może (a nawet powinien) się wybronić po linii
    twojej argumentacji. IMHO Coś o aż tak "dominującej pozycji w kluczowym
    obszarze" jak FB *ni złamanego wuja* jak zapisy konstytucyjne mają
    naprawdę coś znaczyć.

    --
    A. Filip