    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność [amerykańscy cenzorzy na FBook
    banują]
    Date: Wed, 05 Jan 2022 14:03:35 +0100 (CET)

    "A. Filip" <a...@p...pl> pisze:
> [...]
    ban.html

    > Mam dokopywać tym z tego gówna korzystali? Jeszcze mam litość.
    >
    > Niech se banują *z konsekwencjami*. Ja tam konta "na poważnie" nie
    > miałem więc mnie jako użytkownika już nie stracą *bo już się nie da* .

    Prawnie sprowadza się to do tego czy rząd PiS "w obronie wolności,
    demokracji i wolności słowa" odstawi teatrzyk wykorzystując to lub
    coś podobnego jako oficjalny powód zapewne do uchwalenia nowego prawa.
    IMHO to jeszcze za mało ale "ciułać" pod przyszłe decyzję można dalej.

    "Jaki bat taka jurysdykcja" => batem jest bardzo ostra redukcja
    sprzedaży reklam przez FBook w Polsce. IMHO tym batem da się ugrać
    sporo jak wypierdolenie FBooka z rynku reklam w Polsce to
    "mały problem/czysty zysk". Jakiś Orlen nigdy nie będzie zakładał
    "polskiego facebooka"? :-)

    --
    A. Filip